4 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben dat ook een paar dagen gehad, nadat ze ziek ik geweest. Dat is een paar weken terug gebeurd. De laatste dagen wordt ze halverwege de avond wakker en lastig te troosten. Ik ga met haar op de stoel zit, in haar donkere kamertje. Even lekker vasthouden, niets zeggen en als ze rustig en slaperig is kan ik haar weer in bed leggen

3 jaar geleden

Bij ons heeft dat ook maar een paar dagen geduurd gelukkig! Even doorzetten, hopelijk duurt het niet te lang!

3 jaar geleden

Is het een probleem dat je even bij haar blijft om haar in slaap te helpen? Je kunt ook gewoon je baby geven wat het nodig heeft?

3 jaar geleden

Is hier ook al eventjes zo, ze gaat zo snel met alles. Nieuwe dingen aan het ondekken, kruipen ,rollen. En idd hier ook verlatings angst, vooral savonds. Heel onrustig door haar nieuwe kunnen en mama die weg gaat. Ik blijf er dan bij totdat ze rustig is en in slaap valt, en herhaal dat elke keer totdat ze echt slaapt. Soms duurt het lang en soms kort, prima.Ze hebben mama dan gewoon wat meer nodig vind het ook ergens wel lekker om ze zo vaak te mogen knuffelen, komt een tijd dat ze dat misschien niet meer wilt😂