14 Reacties

3 jaar geleden

Is volgens mij een fase. Mijn zoontje heeft daar soms ook last van.. Mijn man geeft hem dan zijn speen en knuffelen en sust hem in zijn eigen bedje. Zodra hij weer wegdommelt gaat mijn man weer weg. Waarom ik dat niet doe? Omdat hij dan uit zijn bedje wil of gaat spelen in zijn bed 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Tvisser88

Is volgens mij een fase. Mijn zoontje heeft daar soms ook last van.. Mijn m ...
Knuffelen = knuffel

3 jaar geleden

Reactie op Tvisser88

Is volgens mij een fase. Mijn zoontje heeft daar soms ook last van.. Mijn m ...
Dat doen wij inderdaad ook maar als we zo'n 5 minuten weg zijn begint het weer opnieuw. Bij ons maakt het helaas geen verschil wie er bij het komt😑

3 jaar geleden

Onze dochter is van 6-4 en had dat ook. Heeft een paar weken geduurd. Ze werd savonds elk uur huilend wakker. We haalden haar uit bed en gingen even met haar knuffelen. Knuffel en speentje erbij. In het donker in haar eigen kamer. Wanneer ze ontspande of in slaap viel, legden we haar terug. Inmiddels slaapt ze weer door.

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Dat doen wij inderdaad ook maar als we zo'n 5 minuten weg zijn begint het w ...
Blijven volhouden! Het komt echt weer goed

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, zoontjw is van 5-4, het heeft ongeveer 2 weken geduurd en nu sinds een paar nachten slaapt hij weer 'normaal' in zn eigen bedje en wordt heel af en toe een x wakker, maar dan puur om wat te drinken of iets dergelijks. Het is geen krijsen meer gelukkig

3 jaar geleden

Reactie op Wen83

Hier hetzelfde, zoontjw is van 5-4, het heeft ongeveer 2 weken geduurd en n ...
Jeetje dan hebben we nog even te gaan. Heftig😪

3 jaar geleden

Reactie op Miarnold

Onze dochter is van 6-4 en had dat ook. Heeft een paar weken geduurd. Ze we ...
Jeetje zo lang ook.... dat proberen wij ook, hopelijk wordt hij daar de aankomende nacht wel rustig van

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Jeetje zo lang ook.... dat proberen wij ook, hopelijk wordt hij daar de aan ...
Ja het is even pittig, maar het wordt weer beter!

3 jaar geleden

Hierzo 🙋🏻‍♀️ Sinds afgelopen nacht weer groot alarm. Krijsen, roepen, tieren totdat iemand binnen komt en dan is 't oké. Zetten we terug een voet buiten direct opnieuw prijs. Vannacht heeft mijn vriend zich uiteindelijk na lang proberen (binnen, sussen, buiten) op een matras naast ons zoontje gelegd zodat hij ten miste in zijn eigen bedje kon blijven. 😞

3 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Hierzo 🙋🏻‍♀️ Sinds afgelopen nacht weer groot alarm. Krijsen, roepen, tie ...
Herkenbaar.... weer zo'n gezellige fase 🤯😵 Succes daar!!

3 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Hierzo 🙋🏻‍♀️ Sinds afgelopen nacht weer groot alarm. Krijsen, roepen, tie ...
Update: intussen vannacht al 3 uur aan één stuk wakker (hij en wij). Niets mee aan te vangen. Om de zoveel minuten binnen, neerleggen (is hij doodrustig), aaien, buiten. En telkens terug dadelijk rechtstaan en krijsen. 😭😭😭 (Hij is niet ziek overigens)

3 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Update: intussen vannacht al 3 uur aan één stuk wakker (hij en wij). Niets ...
Pfff... hier was het om 1 uur ook raak. Uiteindelijk tot half 3 in zijn eigen bed gelaten maar hielp niks. We hebben hem bij ons in bed gelegd😑.. & nu mag ik aan het werk🥱. Wat een drama dit. Ben er wel klaar mee.....

3 jaar geleden

Sinds een half jaar heeft ons zoontje weer een nacht doorgeslapen!! Hij heeft van 19:30 tm 06:00 uur geslapen 🥳🥳. Wat is dat heerlijk zeg. Hopelijk zet hij dit door!!