20 Reacties
6 jaar geleden
Ja ik, elke week wel een paar keer. Erg weinig maar toch vervelend. Als het na 20 weken echo niet gestopt is moet ik naar de gynaecoloog. Met de baby alles verder wel goed.
6 jaar geleden
Ben ook 16w en al regelmatig last van gehad, volgens de gyneacoloog kan het geen kwaad en zou het zelfs eens normaal zijn. Zolang er geen pijnklachten of helderbloed bij komt kijken. Kan evenwel een bloedvatje zijn in de moederkoek die een klein scheurtje heeft gehad zoals bij mij de eerste maal. Voor je eigen gemoedsrust even bellen morgen maar normaal zou het geen kwaad kunnen. Veel suc6
6 jaar geleden
Meestal is gwn een adertje gesprongen net als wel eens ik je oog kan gebeuren.
Zolang het oud bloed is of niet helder rood is er meestal weinig aan de hand.
Indd bij twijfel of angst altijd de verloskundige bellen. En misschien een foto maken zodat je kan laten zien wat je bedoeld.
Zwanger van #7
Ook bij zwangerschap #5 een keer bloedverlies gehad en toen was er niks aan de hand.
Positief denken helpt altijd al is dat altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
Sterkte!
6 jaar geleden
Heb bij 13 /14 weken een week lang licht bloedverlies gehad. Ook oud bloed. Uiteindelijk is hier een blaasontsteking uitgekomen. Of dit ook de oorzaak was van de bloedingen is niet duidelijk. Gelukkig nu al 4 weken niets meer. Verloskundige zei toen wel dat het best vaak voorkomt. Maar wat een onzeker gevoel geeft het. Sterkte ermee. Maar probeer je niet al te druk te maken.
6 jaar geleden
ik heb het vorige week gehad. in de ochtend met het plassen ineens veel bruin bloedverlies. heeft ongeveer 2 dagen geduurd (niet overdreven veel) en toen was het over. heb ook extra controle gehad maar niets aan de hand. ook een gesprongen bloedvaatjes bij baarmoeder mond waarschijnlijk. had ook niets geks gedaan. ben trouwens 17 weken zwanger
6 jaar geleden
ik heb het bij mijn jongste gehad met 14 weken me hele zwangerschap, helder bloed en oud bloed, en elke x zat er wel dagen/weken bij dat het gestopt was maar kwam elke x weer!! in het begin was het een laagliggende placenta die voor de uitgang lag, daarna konden ze de oorzaak niet meer vinden! moest stoppen met werken en de kleine kwam met 32 weken een gezonde klein mannetje!!
nu ben ik 18 weken zwanger van de 3de met 16 weken begon de zelfde ellende weer, vorige week beetje kramp en begon helder bloed verlies te krijgen en de dag erna kwam er een best grote bloedprop uit, ben me door geschrokken, op na de gyn en die hebben alles na gekeken en weer een laagliggende placenta, dus weer rustig aan doen... en vanwege een vroeg geboorte moet ik nu medicijnen vaginaal inbrengen elke avond 20 weken lang, en mijn baarmoedermond word in de gaten gehouden!
maar de kleine doet het fantastische😍
VRIEND
6 jaar geleden
Heb vanaf 13,5 week veel, helder rood bloedverlies gehad. Verloor ook grote stolsels (soms zo groot als een ei). Nu nog wel wat bloedverlies maar voornamelijk ‘oud’ bloedverlies. Vermoedelijk een hematoom maar weten ze ook niet helemaal zeker. Maar tot op heden, bijna 20 weken (maandag 20w echo) en de kleine lijkt nergens last van te hebben! Wel nog steeds onder controle bij de gynaecoloog vanwege het bloedverlies.
Het is overigens wel enorm spannend iedere keer, de bloedingen zijn niet te voorspellen en iedere keer maar hopen dat het goed blijft gaan met de kleine frummel.
Inmiddels voel ik wat leven in mijn buik, dus krijg meer vertrouwen!
6 jaar geleden
Cyste... ik.. 2.3 cm... Zeer en bloed..
maart buitenbaarmoederlijke ... eileider..
Ik afasie..... schrijven lukt..
6 jaar geleden
Reactie op RubyNora
En hoe is het nu? Ben je bij de vk geweest?
Lief dat je dat vraagt.
Verloskundige gebeld en inderdaad, ze stelde mij gerust dat het onschuldig is. Ook omdat ik verder geen enkele klacht heb.
Die zelfde avond had ik toevallig Geslachtsbepalingsecho bij mijn eigen verloskundige en alles zag en perfect uit 🥰
Nu ook geen afscheiding meer of iets dergelijks.
Dank voor al jullie reacties!
6 jaar geleden
bij mij 2de gehad met 14 weken, en de hele zwangerschap door, was in eerste instantie een laagliggende placenta. daar na niks meer kunnen vinden ! uiteindelijk onze boy geboren met 32,2
de 21 weken zwanger van ons 3de meisje, en ook weer begonnen met bloeden vanaf 16 weken! weer een laagliggende placenta! heb dus medicijnen gekregen die ik 20 weken lang moet inbrengen elke dag, is om te proberen voorkomen dat de baarmoedermond te vroeg gaat openen