15 Reacties

2 jaar geleden

Is er geen familie die je om hulp kunt vragen? Dit klinkt echt super zwaar!!

2 jaar geleden

Wat lastig zeg. Ze zijn ook nog re jong om samen te spelen. Misschien kun je rust pakken door de televisie aan te zetten, auto te rijden of toch andere (tijdelijke) opvang te zoeken? Heel veel sterkte! Hopelijk snel weer lekker genieten

2 jaar geleden

-insert preek over levenskeuzes- Idd vrienden familie. Maar je kan ook bij een wijkteam kijken of die je kunnen helpen voor tijdelijk tot je opvang hebt.

2 jaar geleden

Tropenjaren worden ze niet voor niks genoemd. Sterkte, je kan het !

2 jaar geleden

Ja .. de leeftijden zijn er ook niet echt naar om zelf iets te doen. Dat kunnen ze gewoonweg nog niet. Wellicht helpt het op de dag tegelijk te laten slapen? Succes...met de 3e erbij word het denk ik nog drukker.... hopelijk vin d je een schema die werkt voor jullie.

2 jaar geleden

Wat vervelend dat je je zo voelt! Zo naar! Is het mogelijk dat je partner meer bijspringt? En heb je wel af en toe tijd voor jezelf? Toen ik het heel zwaar had zorgde mijn man ervoor dat ik elke week een ochtend voor mezelf had en dan ‘moest’ ik ook echt ontspannen en leuke dingen doen, geen achterstallig huishouden. Kan je zoiets afspreken? En wat mij erg geholpen heeft is meer los te laten bijv wat betreft tv en altijd gezond eten. 80% is ook goed! Sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Jann89

Is er geen familie die je om hulp kunt vragen? Dit klinkt echt super zwaar! ...
Familie helpt maar de kinderen hangen continu aan mij ze willen niemand alleen mama🤧

2 jaar geleden

Reactie op Hildje

Wat lastig zeg. Ze zijn ook nog re jong om samen te spelen. Misschien kun j ...
Ik probeer met hen naar buite te gaan zoals u zegt bv in de auto ergens naar toe en dan nog doet de jongste heel lastig wilt ze ineens niet meer liggen in haar maxi-cosi. En als we aant shoppen zijn is dat echt een hel. En opvang ben ermee bezig maar sta op vele plaatsen op wachtlijst

2 jaar geleden

-insert preek over levenskeuzes- Idd vrienden familie. Maar je kan ook bij ...
Super dank je wel maar wat houdt het in een wijkteam?

2 jaar geleden

Tropenjaren worden ze niet voor niks genoemd. Sterkte, je kan het !
Haha, klopt dank je wel deze tijd is echt wel zwaar.

2 jaar geleden

Reactie op Lampje

Ja .. de leeftijden zijn er ook niet echt naar om zelf iets te doen. Dat ku ...
Ja zal heel druk worden met 3. Maar wat kan je eraan doen niets tis nu eenmaal zo maar tis gewoon heel moeilijk ze slapen niet om de zelfde uur de oudste kan soms zo koppig zijn en gewoon de hele dag niet slapen 🤦🏻‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op esmeebz

Wat vervelend dat je je zo voelt! Zo naar! Is het mogelijk dat je partner ...
Ik probeer veel los te laten en me niet te focussen op het kleinst als in het begin maar dan zie ik dat mijn oudste wild en stout begint te worden en dat wil ik niet. Mijn man helpt me wel heel veel zelfs maar hij werkt ook met shiften en dat is nog zwaarder voor mij. En mijn oudste is echt mama’s kindje kan nergens meer gaan of ze begint al te Wenen.

2 jaar geleden

Het is vervelend als ze aan je hangen. Doet ze hier nu ook. Meestal is dat snel over als je zelf niet in de buurt bent en ze bij de opvang of opa en oma is. Misschien kun je 1 van de twee makkelijker bij iemand wegbtengen, buren bijvoorbeeld en heb je dan even meer je handen vrij?

2 jaar geleden

Reactie op Hildje

Het is vervelend als ze aan je hangen. Doet ze hier nu ook. Meestal is dat ...
Ik zou het heel graag willen ze gingen naar mijn zus en zwegen maar nu huilen ze continu zeker de oudste begint te huilen dat ze buiten adem raakt. Pff moeilijk 😞

2 jaar geleden

Ahhhh