61 Reacties
3 jaar geleden
Ik moet Fenna ook laten knippen. Ze heeft nog van die gekke plukken.. maar ze heeft ook nog van die schattige krullen en ben bang dat ze die met knippen er uit knipt.
Wat ook nog een ding is, is dat ze een kruin heeft, dus haar haar staat.vaak omhoog. Tis al best lang, maar het valt nog steeds niet. Geen idee wat er gebeurd als het geknipt is..
3 jaar geleden
Zo ziet het er uit als ik dr haar netjes gedaan heb haha,
Ik zou het gewoon nog lekker zo laten hoor! Zolang je het netjes maakt ziet het er superschattig uit. Wanneer het haar lang genoeg is om te vallen kan je het altijd nog laten knippen 😜
3 jaar geleden
Zo ziet het er uit als ik dr haar netjes gedaan heb haha,
Ik zou er ook nog geen schaar inzetten hoor. Bij meiden toch anders. Ik kon bij mijn mannetje ook bijna staartjes maken 🤭
3 jaar geleden
Ik moet Fenna ook laten knippen. Ze heeft nog van die gekke plukken.. maar ...
Heeft Fenna ook een kruin achterop??
3 jaar geleden
Knipbeurt?! Daar doen we niet aan eergisteren 1 jaar geworden en het past bijna allemaal in 1 staart❣
3 jaar geleden
Wat is dat kapper en baby? Hier hopelijk voor de 3e verjaardag ooit een keer🤣
3 jaar geleden
Bleven de kindjes een beetje goed zitten bij de kapper? Momenteel knip ik zelf telkens wat stukjes haar af bij ons zoontje, maar het is dan net een uil wat dat betreft. Zodra er iets bij z’n hoofd in de buurt komt lijkt het wel of dat hoofdje bijna 360 graden kan draaien omdat hij de schaar super interessant vindt.. ik ben dus beetje bang dat als ik naar de kapper gaat het min of meer voor niets is omdat meneer z’n hoofd niet wil stilhouden 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Marianne213
Bleven de kindjes een beetje goed zitten bij de kapper? Momenteel knip ik z ...
Hahaha ik ga stuk ‘Net een uil’. Zo is mijn dochter ook als ik haar haren doe😂
3 jaar geleden
Reactie op Marianne213
Dat was bij mij ook toen ik z'n haren zelf deed knippen. Maar de kappers schort die ze om hebben is ook interessant en de spiegel ook! Hij draaide wel veel met z'n hoofd paar zij knipte steeds waar ze dan op dat moment bij kon. Het viel me reuze mee!
3 jaar geleden
Wellicht is het dan toch wel de moeite waard om binnenkort een keer een afspraak in te plannen.. bovenop wat haren knippen lukt wel, alleen de zijkanten wat lastiger en die beginnen toch ook aardig lang te worden 😅
3 jaar geleden
Reactie op Marianne213
Bij ons ging dat heel fijn. Ervaren kapper, ik mocht hem op mijn arm houden. Zo zijn we voor het raam gaan staan om naar buiten te kijken. Toen nog een rijstwafeltje gegeven. Dat houd ze ook wat stiller. De kapper bewoog gewoon met hem mee! Hier 200% meegevallen!
3 jaar geleden
Oooh ik vind t zo knap! Ik ben bang dat dit met onze echt een no go is! Hij is zoooo beweeglijk en al helemaal als iemand met zo’n schaar komt. Hij moet alles zien en vasthouden. Hij was rood geboren, maar als we heb nu gaan knippen is hij hartstikke blond. De punten zijn alleen nog rood.. Ik denk dat ik hier nog geen afscheid van kan nemen 🤣
3 jaar geleden
Reactie op Marianne213
Hier vandaag de kapper thuis geweest. Zoontje bleef goed zitten tegen verwachting in aangezien die continue wil bewegen 😅 hebben hem lekker in de kinderstoel gezet met filmpje aan en koekje en hij accepteerde alles. Duurt gelukkig ook niet zo lang die eerste knip beurt 😊
3 jaar geleden
Reactie op Marianne213
Wij hebben een thuis kapper. Dus eerst beetje kennis laten maken, toen in de kinderstoel, zijn favo speeltje erbij en wonder boven wonder bleef hij dus zitten. Ik keek er van op, had 1 groot drama verwacht. Alleen tegen het einde vond hij het niet zo grappig meer....
3 jaar geleden
Reactie op Marianne213
Ik was niet bij de kapper, maar heb zelf geknipt. In de triptrap stoel voor de tv met tiktak best hard aan. Ging redelijk.