Knipbeurt?! Die van mij is net Einstein, niet te redden!! 🤣🤣
Ach die van jullie heeft ook zo'n zelfde kapsel als onze Ash, zo schattig he? 😍 Wij kunnen er nog geen afstand van nemen, de baby-look past ook zo goed bij hem 🥰
We willen er zo lang mogelijk van genieten en knippen het er pas af als er geen haar meer van zichzelf omhoog staat en alles zo plat als een pannenkoek ligt 😜
Hier Saar met heel veel haar. Ik ga voorlopig niet naar de kapper. Ze heeft veel kruinen en dus piekt haar haar alle kanten op. Maar ben wel even benieuwd hoe het verder groeit en met staartjes /vlechtjes zit het gewoon super goed.
Toen ze een maand was had ik geschoren maar nu laat ik het zo. Maar zodra ik een clipje of elastiekje op haar haar zet, grapt ze dat uit. Weet niet wat ik moet met haar. Haar haartjes komen op haar oogjes nu.
Toen ze een maand was had ik geschoren maar nu laat ik het zo. Maar zodra i ...
Ik had dit dus ook haha 🤣 Ik heb nu dus van die hele dunne haarbandjes van de kruidvat gekocht, wat men vaak gebruikt bij kroeshaar om te vlechten. Die krijgt ze er lekker niet uit 😝
Zijn tante heeft zijn haren maar gedaan, we wilde eerst een kinderkapper maar dat konden we niet zo vlug vinden. Wat een verschil na een knipbeurt. Hij is nu echt geen baby meer. De tijd vliegt voorbij 🤣
Hebben jullie ook dat er achterop een stukje kort is ? Door het liggen erop in bed ? Hier beginnen der haren goed te groeien, maar achterop een stukje nog niet echt. Dit plekje is ook kaal geweest .
Volgende week is’t vaarwel ‘matje’. Ik ben er eigenlijk nog niet klaar voor, maar ‘t is zo lang intussen. En totaal niet ‘in proportie’ met de rest van onze zoon zijn haar. Ik vind het gewoon zo schattig. Het laatste restje baby, want zijn nektapijt is nooit uitgevallen. 😭