61 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Knipbeurt?! Die van mij is net Einstein, niet te redden!! 🤣🤣
Ach die van jullie heeft ook zo'n zelfde kapsel als onze Ash, zo schattig he? 😍 Wij kunnen er nog geen afstand van nemen, de baby-look past ook zo goed bij hem 🥰 We willen er zo lang mogelijk van genieten en knippen het er pas af als er geen haar meer van zichzelf omhoog staat en alles zo plat als een pannenkoek ligt 😜

3 jaar geleden

Hier Saar met heel veel haar. Ik ga voorlopig niet naar de kapper. Ze heeft veel kruinen en dus piekt haar haar alle kanten op. Maar ben wel even benieuwd hoe het verder groeit en met staartjes /vlechtjes zit het gewoon super goed.

3 jaar geleden

Toen ze een maand was had ik geschoren maar nu laat ik het zo. Maar zodra ik een clipje of elastiekje op haar haar zet, grapt ze dat uit. Weet niet wat ik moet met haar. Haar haartjes komen op haar oogjes nu.

3 jaar geleden

Zijn haar is vrij dun maar nadat we alles eraf hebben laten halen bij de kapper heeft ie nu wel een leuk klein bosje haren hihi.

3 jaar geleden

Reactie op SESH

Toen ze een maand was had ik geschoren maar nu laat ik het zo. Maar zodra i ...
Hier is dat probleem ook! Mooie strikjes etc blijven niet lang zitten! Tips zijn dus erg welkom! En idd...wat een verschil na de kapper!!! 😍

3 jaar geleden

Reactie op SESH

Toen ze een maand was had ik geschoren maar nu laat ik het zo. Maar zodra i ...
Ik had dit dus ook haha 🤣 Ik heb nu dus van die hele dunne haarbandjes van de kruidvat gekocht, wat men vaak gebruikt bij kroeshaar om te vlechten. Die krijgt ze er lekker niet uit 😝

3 jaar geleden

Ik had dit dus ook haha 🤣 Ik heb nu dus van die hele dunne haarbandjes van ...
Ja dit gebruik ik ook nu. Soms doet ze dit ook uit. Maar vaak blijft het goed zitten

3 jaar geleden

Ik had dit dus ook haha 🤣 Ik heb nu dus van die hele dunne haarbandjes van ...
Zij dat van die rubberen elastiekjes? Krijg je dat zelf er dan nog wel uit? (Zonder heel veel haar mee te nemen??)

3 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Zij dat van die rubberen elastiekjes? Krijg je dat zelf er dan nog wel uit? ...
Ja, wel voorzichtig als ze slaapt. Letten dat je de haartjes niet mee trekt.

3 jaar geleden

Bij ons heeft ie alleen een soort matje en wat heerlijke pluisjes. Voorlopig laten we het maar zo, haha.

3 jaar geleden

Hier ook 🙈....nog een tijdje de baby coupe kunnen rekken met zijn 'Corona’ coupe maar nu een blije dreumes in huis 😃

3 jaar geleden

Voor en na! 😄 Hij had ook een matje in zijn nek.. ik vond het nog niet nodig maar mijn man wel en uit eindelijk toch wel heel blij mee! 😍

3 jaar geleden

Reactie op ****

Voor en na! 😄 Hij had ook een matje in zijn nek.. ik vond het nog niet nod ...
Hi waar heb je de speelgoedkist met naam vandaan?

3 jaar geleden

Zijn tante heeft zijn haren maar gedaan, we wilde eerst een kinderkapper maar dat konden we niet zo vlug vinden. Wat een verschil na een knipbeurt. Hij is nu echt geen baby meer. De tijd vliegt voorbij 🤣

3 jaar geleden

Hebben jullie ook dat er achterop een stukje kort is ? Door het liggen erop in bed ? Hier beginnen der haren goed te groeien, maar achterop een stukje nog niet echt. Dit plekje is ook kaal geweest .

3 jaar geleden

De eerste keer bij de kapper ging goed zonder te huilen. Gelukkig 😊

3 jaar geleden

Reactie op Mama Van Saar

Hier Saar met heel veel haar. Ik ga voorlopig niet naar de kapper. Ze heeft ...
Wow! Wat een haar! 🥰

3 jaar geleden

Volgende week is’t vaarwel ‘matje’. Ik ben er eigenlijk nog niet klaar voor, maar ‘t is zo lang intussen. En totaal niet ‘in proportie’ met de rest van onze zoon zijn haar. Ik vind het gewoon zo schattig. Het laatste restje baby, want zijn nektapijt is nooit uitgevallen. 😭