12 Reacties
3 jaar geleden
Misschien door overmatig speeksel als gevolg van tandjes krijgen? Ze krijgen dat speeksel vaak nog niet goed weg waardoor ze gaan kwijlen of zich verslikken. En anders...kan er iets in zn keel zitten? Die van mij heeft het al 2z gepresteerd om papier te eten wat vervolgens in zn gehemelte blijft plakken
3 jaar geleden
Reactie op Huisz
Misschien door overmatig speeksel als gevolg van tandjes krijgen? Ze krijge ...
Omg. Ik moest hier zo hard door lachen! Die kids he! Maar idd de mijne neemt ook altijd papieren zakdoekjes op de ververstafel en als ik ze niet in de gaten houd, eet ze het ook op! Man man
3 jaar geleden
Reactie op EricaR
Hoi, toevallig hier vandaag ook 2x. Liep eerst rood aan en toen werd ie hee ...
Inmiddels ben ik door de huisarts gebeld. Ivm zijn nierafwijking moet ik nu urine inleveren, als daar niks uitkomt moet ik morgen langskomen om te kijken wat het is. Hopelijk gebeurd het vandaag niet nog een keer. Ik heb kinderEHBO maar de schrik zit er goed in
3 jaar geleden
Reactie op EricaR
Hoe is het? Nog wat gehoord van de huisarts?
Gelukkig niet weer zo heftig gehad. Wel nog een paar keer verslikt maar na 3 keer hoesten weer weg gelukkig😅. Waarschijnlijk gevoeligeheidsreactie van de slokdarm (door iets?) waardoor die samen krampt en daardoor wat voedingsresten (maagzuur) meeneemt naar boven en hij zich verslikt.
Als het vaker gebeurd moet ik weer contact opnemen met de huisarts.