Hallo lieve mama's.
Ik mag bij ons meisje smorgens de fles weg laten en granen ter vervanging geven. Merk alleen tot ze zowel pap als brood een beetje tegen gegeten is en ze gewoon met alles om zich heen gooit (ontzettend frustrerend). We hebben inmiddels al de nodige keren pannekoeken, gebakken eitje,geroosterd brood en dergelijke geprobeerd en dat was wel een succes maar natuurlijk niet voor iedere dag. Hebben jullie misschien nog ideeën of tips om het ontbijt/lunch wat smaakvoller te maken ?
Wij geven deze, is met banaan (ook met mango te krijgen, wij wisselen om de dag) yoghurt, haver en rijstebloem. Das de enige manier om onze dochter granen te geven. Ze eet een paar stukjes brood maar dan houdt t wel op..
Wij geven deze, is met banaan (ook met mango te krijgen, wij wisselen om de dag) yoghurt, haver en rijstebloem. Das de enige manier om onze dochter granen te geven. Ze eet een paar stukjes brood maar dan houdt t wel op..
Zijn er mama’s en papa’s die ‘s morgens nog flesje en brood geven? Zo ja, heb je geminderd in fles? Wij geven nog 180+6 maar deze drinkt hij niet meer op, maar brood eet hij dan ook niet.
Zijn er mama’s en papa’s die ‘s morgens nog flesje en brood geven? Zo ja, h ...
Yep, wij. Maar hij drinkt en eet ‘s ochtends sowieso weinig. Een volle fles krijgen wij hier er absoluut niet in. Een goeie ochtend is 100 ml en een halve boterham op. 😅
Ja wij, maar hier krijgt ze eerst haar boterham zodat ze leert dat dat is om haar honger te stillen. Deze eet ze voor ruim 3/4 inclusief korsten op en daarna krijgt ze een 180+6 fles die helemaal op gaat.
Ooh ga ik es proberen,want mijn dochterke wilt totaal gn brood.ze is een baby die ook zelf niks in de mond steekt, normaal gezien ontdekken babys toch de wereld met handjes en in mondje steken.wel dit babymeisje doet dat dus niet🙈is wel lastig on haar dan eten te geven snap je?
Bij ons zelfs alleen een fles van 210cc, lekker bij ons in bed en is prima genoeg voor dr om de ochtend door te komen. Ze drinkt wel pas rond 08:00u sochtends.
Ik geef de ochtend direct als hij wakker word de fles 150 +5 en een half uur later geef ik brood afwisselend met pap. Deze gaan altijd wel op. Heb wel de een maatschepje eraf moeten halen anders werd het hem te veel.
Bij ons krijgt hij 150 fles en na half uur ongeveer brood.. ene keer drinkt hij hem leeg andere keer laat hij 60 staan ofzo en van brood eet hij wat hij op kan