22 Reacties

3 jaar geleden

Wentelteefjes?

3 jaar geleden

Fruit bij de granen? Dat je meer een smootiebowl maakt.

3 jaar geleden

Ik doe ook wat spelt pap (paar eetlepels) toevoegen aan de fruithap. Vindt ze heerlijk! Wellicht proberen waard....

3 jaar geleden

Wij geven deze, is met banaan (ook met mango te krijgen, wij wisselen om de dag) yoghurt, haver en rijstebloem. Das de enige manier om onze dochter granen te geven. Ze eet een paar stukjes brood maar dan houdt t wel op..

3 jaar geleden

Wij geven deze, is met banaan (ook met mango te krijgen, wij wisselen om de dag) yoghurt, haver en rijstebloem. Das de enige manier om onze dochter granen te geven. Ze eet een paar stukjes brood maar dan houdt t wel op..

3 jaar geleden

Reactie op Annepan

Wentelteefjes?
Eet ze indd ook regelmatig maar merk dat dat ook minder aan het worden is.

3 jaar geleden

Reactie op Sarahb

Fruit bij de granen? Dat je meer een smootiebowl maakt.
Dat is een goede optie ja dankjewel !

3 jaar geleden

Reactie op Elsie1983

Ik doe ook wat spelt pap (paar eetlepels) toevoegen aan de fruithap. Vindt ...
Gaan het proberen dankjewel voor de tip

3 jaar geleden

Reactie op Jomata

Wij geven deze, is met banaan (ook met mango te krijgen, wij wisselen om de ...
Ja merk tot ze indd steeds minder interesse in brood krijg dus ga het proberen dankjewel

3 jaar geleden

Zijn er mama’s en papa’s die ‘s morgens nog flesje en brood geven? Zo ja, heb je geminderd in fles? Wij geven nog 180+6 maar deze drinkt hij niet meer op, maar brood eet hij dan ook niet.

3 jaar geleden

Reactie op ysdnil88

Zijn er mama’s en papa’s die ‘s morgens nog flesje en brood geven? Zo ja, h ...
Yep, wij. Maar hij drinkt en eet ‘s ochtends sowieso weinig. Een volle fles krijgen wij hier er absoluut niet in. Een goeie ochtend is 100 ml en een halve boterham op. 😅

3 jaar geleden

Reactie op ysdnil88

Ja wij, maar hier krijgt ze eerst haar boterham zodat ze leert dat dat is om haar honger te stillen. Deze eet ze voor ruim 3/4 inclusief korsten op en daarna krijgt ze een 180+6 fles die helemaal op gaat.

3 jaar geleden

Kijk eens op billibubsofficial op insta. Die maken babyvoeding voor in de ochtend of ter vervanging van een boterham. Gezonde alternatieven.

3 jaar geleden

https://instagram.com/billiebubsofficial?igshid=4jtvjvy5rv59

3 jaar geleden

Ooh ga ik es proberen,want mijn dochterke wilt totaal gn brood.ze is een baby die ook zelf niks in de mond steekt, normaal gezien ontdekken babys toch de wereld met handjes en in mondje steken.wel dit babymeisje doet dat dus niet🙈is wel lastig on haar dan eten te geven snap je?

3 jaar geleden

Reactie op ysdnil88

Bij ons zelfs alleen een fles van 210cc, lekker bij ons in bed en is prima genoeg voor dr om de ochtend door te komen. Ze drinkt wel pas rond 08:00u sochtends.

3 jaar geleden

Reactie op ysdnil88

Ik geef de ochtend direct als hij wakker word de fles 150 +5 en een half uur later geef ik brood afwisselend met pap. Deze gaan altijd wel op. Heb wel de een maatschepje eraf moeten halen anders werd het hem te veel.

3 jaar geleden

Ik kwam deze site zojuist tegen, met ook wat alternatieven: https://menu22.nl/babys-6-9-maanden-havermoutpap/

3 jaar geleden

Bij ons krijgt hij 150 fles en na half uur ongeveer brood.. ene keer drinkt hij hem leeg andere keer laat hij 60 staan ofzo en van brood eet hij wat hij op kan

3 jaar geleden

Iemand die een ochtendfles kleiner heeft gemaakt, zodat ze beter brood eten?