4 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Hoe lang duurt de reis? En vlieg je overdag of 's nachts? Is het warm of koud waar je naartoe gaat? Mocht je denken dat jullie dreumes gaat slapen, dan is het fijn om iets mee te nemen waardoor dat makkelijk gaat. Een kussen voor op schoot of iets dergelijks, heeft mij heel wat 'dode armen' gescheeld! Er zijn ook vliegtuigbedjes, (ik bedoel niet die in het vliegtuig, maar zo een als de Deryan AirTraveller bijvoorbeeld) maar meestal passen 19-maandigen daar niet meer in. Voor overdag iets om de dreumes bezig te houden op schoot: kleurboekje, boekjes, of iets anders wat je dreumes nu leuk vindt om te doen. En een paar snacks voor de afleiding.

2 jaar geleden

Vliegen 5 uur, smorgens om 06.00u vertrekken (dus in de nacht richting t vliegveld). En het is zo’n 20/25 graden bij aankomst. Een kussentje is wel een goede tip! Die gaan we meenemen, scheelt inderdaad ‘dode/slapende armen’ 😁

2 jaar geleden

Wij hebben deze week 4,5u gevlogen met onze dreumes van 19,5 mnd. Gelukkig sliep ze circa 1,5-2u. Overige tijd vooral vermaakt met filmpjes op de tablet van tevoren gedownload, Kikker en vriendjes, Beertje Bruin, Peppa Pig, Nijntje. Tussendoor ook heel even de benen gestrekt in het gangpad.. Ook een boekje mee. Ging best aardig, ondanks dat ik het wel wat pittig vond bijna de hele tijd op schoot.

2 jaar geleden

Hebben de heenreis er al op zitten. Viel reuze mee, ondanks dat hij geen oog dicht heeft gedaan. Hadden wel de mazzel met een extra stoel, dus iets meer beweeg ruimte voor hem 😊! Inderdaad een filmpje mee, boekjes en rozijntjes. Morgen de terugreis. Het is maar 5 uur vliegen, maar alles er omheen maakt het een lange trip. Gelukkig hebben we er een heerlijke week op zitten met z’n drieën 🥰