40 Reacties

6 jaar geleden

Hier geen bekkeninstabiliteit gehad maar vind het wel heerlijk om met een voedingskussen te slapen. Dan bleef het net allemaal wat meer in model op je zij haha. Ik heb een niet heel bijzondere van mamaloes. Als ik jou was zou ik gewoon naar een winkel gaan en eraan voelen. Ik had persoonlijk dat ik er niet teveel vulling in wilde maar ook niet te weinig 😋 Kan je ook testen met een kussen in bed welke dikte je fijn vind liggen.

6 jaar geleden

Mijn voedingskussen komt van aliexpress, niet duur en hij ligt heerlijk!

6 jaar geleden

Mijne komt van dreambaby. Ik heb veel last van rugpijn al enkele weken en dat helpt wel dus het is mijn nieuwe beste vriend geworden

6 jaar geleden

Ik heb die van Hema. Is een goed stevig kussen.

6 jaar geleden

Ik had al jaren een zijslaapkussen van de lidl online. (10 euro) heb er vorige week weer eentje bijgekocht voor inmiddels 15 euro. Zo kan ik 1 kussen langs mn buik en 1 langs mn rug leggen. Ideaal!

6 jaar geleden

Doomoo Voedingskussens zijn geweldig!!! Ik kan niet meer zonder

6 jaar geleden

Reactie op charlottezwemmer

Doomoo Voedingskussens zijn geweldig!!! Ik kan niet meer zonder
Heb jij de gewone of de XL? Ik heb er ook 1 van Domoo, had deze alleen groter verwacht.

6 jaar geleden

Reactie op Maci

Heb jij de gewone of de XL? Ik heb er ook 1 van Domoo, had deze alleen grot ...
Ik heb de doomoo buddy geloof ik

6 jaar geleden

Reactie op charlottezwemmer

Ik heb de doomoo buddy geloof ik
Thanks! Ik geloof dat ik even mijn weg moest vinden met hem ;-). Na twee nachten wil ik ook niet meer zonder haha

6 jaar geleden

Thanks allemaal! Heb er 1 besteld, ben benieuwd hoe het gaat slapen 😂

VRIEND

6 jaar geleden

Misschien stomme vraag maar hoe leg je dat kussen neer dan snachts?

6 jaar geleden

Afhankelijk van of je liever op je buik of je rug slaapt, kan je hem voor (ik heb het kussen dan tussen mijn knieën) of achter je langs leggen. Het is persoonlijk denk ik wat je lekker vindt liggen

6 jaar geleden

Ik heb heupdisplasie en scoliose waardoor ik redelijk wat artrose heb,, bekkeninstabiliteit is me zeker niet onbekend dus heb ik me vanaf het begin van men zwangerschap goed voorbereid en me direct een zwangerschapskussen aangeschaft. Nu slaap ik terug goed zonder al te veel klachten. Ik houd deze tussen mijn benen en merk ook dat hoe langer hoe vaster slaap. Succes ermee en hoop dat hij hetzelfde kan betekenen als voor mij 😘

6 jaar geleden

Reactie op jilleke

Ik heb heupdisplasie en scoliose waardoor ik redelijk wat artrose heb,, bek ...
Welke heb je?

6 jaar geleden

Lidl!!! Daar zag ik ze liggen

6 jaar geleden

Ik had eerst een vreselijk onding van Bol.com, gewoon een langwerpig, veel te dik kussen met normale kussenvulling. Lag voor geen meter! Heb nu een paar dagen een Form fix voedingskussen en slaap echt al aanzienlijk beter. Dus goed op letten: het ene kussen is de andere niet. Let op de vorm en vulling! Ik had echt geeen idee toen ik er eentje bestelde met 8 weken maar was een grote miskoop.

6 jaar geleden

Reactie op x-demamavan-x

Welke heb je?
Ik heb 1ntje van doomoo ik denk een 3 of 4 in 1 en hij is hervulbaar, is ook wel super handig. Ligt echt comfy en hij zet hem naar je lichaam. Bij dreambaby 69euro

6 jaar geleden

10 jaar geleden had ik een Doomoo, erg blij mee. Zeker toen in last van bekken kreeg. Van iemand een keer eentje van de Hema geleend, vond ik helemaal niets. Gaf niet echt steun. Nu toch weer voor de Doomoo Buddy gekozen en weer blij mee. Sliep direct beter. Zijn nog in de aanbieding bij MamaLoes. Van € 68, voor € 55 nu.

6 jaar geleden

Reactie op jilleke

Ik heb heupdisplasie en scoliose waardoor ik redelijk wat artrose heb,, bek ...
Hier ook een slechte rug... Ik heb een kussen van Doomoo gekocht. Ligt heerlijk zacht! Ik merk wel dat ik midden in de nacht wakker wordt en me anders moet leggen, dan moet het kussen weg van tussen mijn benen. Lig niet gemakkelijk dan. Zou ik er verkeerd tegen liggen?

6 jaar geleden

Reactie op Sara

Hier ook een slechte rug... Ik heb een kussen van Doomoo gekocht. Ligt heer ...
Ik pak hem vast tussen men armen (knieen in het midden van het kussen) . Maak wel altijd dat hij niet te dik is voor tussen men benen anders hou ik het ook niet vol. En nu voel ik dat ik ‘s nachts eindelijk wat doorslaap en veel minder draai ...