9 Reacties

3 jaar geleden

Hier is het ochtend; fles + boterham, 10u soepje, 12u groentjes, 15u fruitpap en dan mee avondeten aan tafel (maar dat is verwaarloosbaar) en dan ‘s avonds flesje voor het slapengaan.

3 jaar geleden

Ik geef 's ochtends altijd een papfles om 10u een koekje + drinken , 12u 2 boterhammen + bekertje half volle melk. 15u fruit + drinken 17:30 met de pot mee + toetje. Soms daarna nog beetje drinken maar meestal hoeft ze dat niet.

3 jaar geleden

Jahoor. Mijn mannetje is bijna 14 maanden en krijgt sochtends nog een fles! Wil wel binnenkort die fles iets minder geven, en dan samen met een broodje. Op die manier wil ik het gaan afbouwen ☺️ savonds krijgt hij gewoon nog een fles!

3 jaar geleden

Hier smorgens twee boterhammen of yoghurt met havermout en erna nog een flesje (210+7) Smiddags patatjes (+/-300 gram). Rond 16u fruit. (Weinig succes) Rond 18.30 twee boterhammen. Rond 20.00 flesje (290+9).

3 jaar geleden

Hier smorgens 1 boterham met flesje van 150 melk 9:30 fruit + drinken 12:00 2 boterhammen + drinken 15:30 koekje + drinken Avondmaaltijd (soms met de pot mee en soms apart afhankelijk van hoe gekruid we eten) Voor het slapen gaan nog flesje 150 melk

3 jaar geleden

s morgens een papfles met halfvolle melk en een boterham rond 09.30u fruit rond 12.00 2 boterhammen met melk rond 15.00 drinken met tussendoortje rond 17.30 met de pot mee +toetje

3 jaar geleden

Hier smorges, bokes of joghurtje Smiddags fruitpapke Tssndoor koek en stukjes aardbeikes. Savonds patatjes Bv op vraag en snachts

3 jaar geleden

Ochtend : fles of pap 150cc Tussendoor : fruit Lunch : broodje en gewone melk Tussendoor : koekje en sap Avond : warme hap en yoghurt Voor slapen : fles 120cc

3 jaar geleden

Hier ochtend fles 150+5 rond 7u, om 9u fruit, 12u twee boterhammen, 15u tussendoortje, met de pot mee avondeten en voor t slapen 150 (+4 die zijn we extra aan het aanlengen) fles Als ik de reacties lees zijn er veel moeders die in de ochtend nog fles geven dus zou me er niet te druk om maken ☺️