25 Reacties

5 jaar geleden

Koeka! Erg blij mee:)

5 jaar geleden

Joolz day 😊

5 jaar geleden

In mijn easywalker wagen zit de easywalker June. Die is echt heerlijk. Zacht nepbont van binnen. Lekker warm en kan heel hoog gesloten worden. Mijn tweeling ligt er nu met alleen een bodywarmer in. Ook goed te wassen. Blijft dan lekker zacht. Ik heb 2 rode, maar volgens mij zijn ze er in allerlei kleuren.

5 jaar geleden

Hier ben ik ook benieuwd naar. Passen op alle voetenzakken op alle wagens? Wij hebben de nuna mixx caviar

5 jaar geleden

Wij hebben van voski. Ik wil er zelf in liggen 😂

5 jaar geleden

Ik heb een zak van little Dutch. Heerlijk zacht en lenker warm.

5 jaar geleden

Wij hebben de voetenzak van Joolz!

5 jaar geleden

Wij hebben deze van Jollein! Ik gebruik hem in de auto maar ook in de kinderwagenbak. Zo lekker warm!

5 jaar geleden

Wij hebben deze van Topmark. Heel blij mee. Soort van capuchon (indien nodig) aan de bovenkant en je kan hem zo hoog dicht ritsen als je wilt. De flap kan je dan bevestigen met drukknopen. Lekker warm (binnenkant fleece) en waterafstotend.

5 jaar geleden

Reactie op VanityLarichaValue

Wij hebben deze van Topmark. Heel blij mee. Soort van capuchon (indien nodi ...
Ik zie dat je de hamilton buggy hebt, past de voetenzak er goed in ? En ik wil het riempje van de rugleuning een gaatje hoger krijgen, maar snap niet hoe dat moet. Weet jij het ?

5 jaar geleden

De voetenzak van de easywalker. Lekker warm en hoog en goed af te sluiten met een rits aan beide kanten. Hij ligt er in met alleen een dik vest

5 jaar geleden

Ik zie dat je de hamilton buggy hebt, past de voetenzak er goed in ? En ik ...
Ja past prima! Allebei de kanten een rits en je kan de voorkant er ook volledig afhalen. Heb er even naar gekeken voor je, maar kan je helaas niet helpen. Misschien even online zoeken, als ik het weet zal ik het in dit topic zeggen. Als jij er achter bent, hoor ik het ook graag haha.

5 jaar geleden

Moeder van vriendin van mij heeft deze gemaakt, met teddy stof, echt super ideaal! Heb m ook in maxi cosi en is super warm

5 jaar geleden

Reactie op 123456789baby

Koeka! Erg blij mee:)
Ik zit ook te kijken naar een koeka. Heb je foto ?

5 jaar geleden

Wij hebben deze aangeschaft. We hebben een mutsy evo wagen en de zak past er perfect in. Lekker warm .

5 jaar geleden

Universele bij mamaloes aangeschaft van merk cangaroo, erg warm. Ben tevreden!

5 jaar geleden

Wij hebben de voetenzak van Joolz!
Die heb ik óók. In dezelfde kleur ook. Heerlijk warm en hoog te sluiten.

5 jaar geleden

Ik heb net deze besteld met wol aan de binnenkant, zo lekker warm! En maar 50 euro, die van Joolz zelf met wol is 219 😱

5 jaar geleden

Reactie op Reena

De voetenzak van de easywalker. Lekker warm en hoog en goed af te sluiten m ...
Deze hebben wij ook! Samen met de Easywalker Harvey 2. Geweldige kinderwagen met een geweldige voetenzak 👌🏻💖

5 jaar geleden

Ik heb deze koeka overgenomen, ik vind hem helemaal geweldig 💖