11 Reacties
3 jaar geleden
Ik vind dat ook lastig. Vind de kleding op je foto super leuk, maar ik trek m'n mannetje zulke kleding niet aan zolang hij nog 2 slaapjes op een dag doet. Lijkt me niet fijn slapen en om hem telkens helemaal om te kleden vind ik een hoop gedoe. Ik hou het vaak bij een gewoon shirt met lange mouwen en broekje
3 jaar geleden
Ik ben geen fan van ‘mini-volwassen’-kledij om het zo te zeggen en hou eigenlijk ook niet van de ‘typische’ (stoere) jongenskledij (bretellen, polo’s, hemden, ‘fletse’ kleuren,...). Ik zoek altijd heel specifiek naar kleurrijke kleding en toffe prints. Zo hebben wij vrij veel kledij van Hema en spulletjes van Sleep No More. Tegenwoordig ook Zara gezien die steeds meer prints en kleur hebben. Vroeger vond ik hun aanbod vaak erg saai.
Neemt natuurlijk niet weg dat hij ook minder felle dingen draagt, maar mijn voorkeur gaat écht uit naar veel kleur en prints. Daar staat hij ook erg leuk mee!
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Reena
Ben fan van Babystyling. Het is wat prijziger dan de HM en Zara, maar super ...
Wat een leuke combi! Ik heb dat shirtje ook (in het zwart) maar altijd simpel met een lichtgroene of oranje wijde broek. Dit is echt heel anders met een vestje. Ik vind deze broek met printje ook heel leuk! Misschien toch wat beter mijn best doen 🙂. Ik heb zelf helemaal niets met mode dus dat is best een uitdaging😅😉
3 jaar geleden
Reactie op Iris_28
Wat een leuke combi! Ik heb dat shirtje ook (in het zwart) maar altijd simp ...
Hahaha nou ik ben echt een vrouw die van mode houd maar jongens kleren uitzoeken vind ik ook erg lastig hoor!
Ben ook van de printjes en kleur en zoals hieronder vaak gezegd is er vooral veel blauw en grijs mbt jongens kleding. Dus het komt echt aan op mixen en matchen.
Kijk vooral op de site van Babystyling en ook bij de Sale artikelen, dat kan zomaar een paar euro schelen (aangezien ze er toch snel uitgroeien is alle korting meegenomen).
Succes en ben er zeker van dat jouw mannetje er nu al ook erg leuk bij loopt :-)
3 jaar geleden
Reactie op Reena
Ben fan van Babystyling. Het is wat prijziger dan de HM en Zara, maar super ...
Hier ook veel babystyling, kast hangt er vol mee. En kwaliteit is zo goed 👌🏼 en hema blijft ook leuk en goed... dan nog beetje Zara & H&M erbij en zo is het kind prima voorzien.
3 jaar geleden
Dit printje doet mij aan Konges slojd denken, maar is van Lil Atelier en is veeeeel betaalbaarder!
Ik houd zó van printjes, maar het blijft lastig om dat een beetje jongensachtig of genderneutraal te houden!
Verder slaag ik bij Zara, de webshop, vaak. En heb ik net bij Zalando het merk Next en Lindex ontdekt!
Dus als je van printjes houdt zijn dit echt aanraders!