13 Reacties
3 jaar geleden
Ooooh hier ook tssn 5en 6 klaarwakker😱 ze is 15mnd. En snachts wordt ze ook nog aantal kere Wakker het is echt uitputtend. Zal dat met sprong 8 te make hebbe?
3 jaar geleden
Hier ook altijd tussen 6 en half 7 wakker. Vaak zelfs nog wel eerder. Geen idee wat ik er nog aan doen kan.😅
3 jaar geleden
Ik heb ook echt geen idee hier ook sinds 2 weken heel vroeg wakker normaal werd hij tussen 7 en half 8 wakker maar nu is het half 6 / 6 uur 🥴 merk aan mezelf dat ik gewoon echt kapot ben omdat ik zo vroeg wakker ben nu. Soms leggen we hem nog even bij ons in bed en dan hopen dat hij nog even verder slaapt. Soms lukt dat maar niet altijd hoor.
3 jaar geleden
Ik laat dr nog maar 1 keer slapen. Wanneer ze 2 keer slaapt overdag is ze in de ochtend inderdaad erg vroeg wakker!
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Alles vanaf 6 uur is voor een kleintje helaas acceptabel 😉🙈🙊
Klopt. Inmiddels ben ik het gewend. Dan zelf maar eerder op bed!😁
3 jaar geleden
Hier al ruim 2 maanden om 5 uur wakker. Heel soms half 5 of half 6. Heb al van alles geprobeerd en niks werkt. Z'n 2 slaapjes bij elkaar zijn ook maar 2 tot 3 uur in totaal dus ook niet teveel. Pyjama pap voor slapen gaan geprobeerd....hij is ook echt wakker wakker dan. Kan ook geen flesje melk geven in bed en verder laten slapen. Vind het ook doodvermoeiend en ga vaak tussen 9 en half 10 naar bed om het vol te houden. Ik probeer nu niks meer want het werkt niet en hij raakte er soms zo van slag van. Ik hoop maar op betere tijden. Dus helaas geen tips 😔
3 jaar geleden
Ik herken het. Weer een sprongetje gok ik. Wij maken hem ook wakker met de ochtend dit na 1 uur en binnekort weer wat inkorten. (sinds we hem wakker maken gaat het slapen stukken beter zowel overdag als snachts.) Altijd slechter slaper geweest. Tot wel 12 keer opstaan en heel slechte dutjes. Nu sinds 3 weken gaat het echt goed. Durf het bijna niet te zeggen. 🤭 Maar hij wordt vaak wakker rond half 6 a 6 uur. Soms lukt het hem te laten draaien tot half 7. Soms niet. Ze snappen het ook nog niet dus dan begint de dag gewoon op tijd. ☺️
3 jaar geleden
Hier altijd een vroege vogel gehad, nu zitten we al maanden op half 6/6 uur, maar er zijn ook tijden geweest dat het nog vroeger was. Meneer staat dan echt aan, we laten hem wel tot half 7/kwart voor 7 in bed liggen. Zelf op tijd naar bed is echt nodig. We hebben ook wel wat dingen veranderd, maar heb me er bij neergelegd dat dit een vroege vogel is 😂
3 jaar geleden
Hier precies het zelfde.. vaak rond 5 uur al wakker en zo,n beetje om de 2 uur snachts 😬 heel soms slaapt ie verder na een ochtend fles in bed bij ons, maar meestal niet. We proberen hem in elk geval stil te houden tot een uur of 7 en dan er uit. Ik hoop dat het met sprong 8 te maken heeft waar hij nu ook in zit. Maar fijn om te lezen dat we niet de enige zijn 😴
3 jaar geleden
Hier net zo.... 05:15 - 06:00 is die klaarwakker.... hoop dat het nog een uitslapertje wordt haha. Of straks als de ochtenddut eraf gaat dat die misschien langer gaat slapen.