13 Reacties

3 jaar geleden

Hier al weken hetzelfde. Ik laat het maar gaan. Ze kan het hebben en lees vaak zat dat het wel weer goed komt. Wel blijven aanbieden..

3 jaar geleden

Blijven aanbieden en veel variatie. Soms is het even zoeken naar wat wel wil. En anders maar niet. Zolang er overdag genoeg in gaat. Misschien extra snacks. Wij hebben ook broodbeleg van groentespread zodat hij stiekem al wat groente op heeft. Overigens is dit een fase die bij de leeftijd hoort. Ze gaan vanzelf weer eten.

3 jaar geleden

Ik lees graag mee! Ons zoontje (18mnd) eet al 7 maanden geen avondeten meer. Eerst at hij alles. Nu alleen een frikandel als we ooit friet eten🥲 Het is een heeeeele lange fase zullen we maar zeggen

3 jaar geleden

Hier is het alweer een week goed. Had denk ik met tanden of sprong 10 te maken. Wel moet ik alles uit de kast halen zodat hij eet. Alle Duplo dieren krijgen een hapje en er rijdt een treintje met een bakje voorbij 🤔🙈 oeps Maar hij eet weer 🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Hier is het alweer een week goed. Had denk ik met tanden of sprong 10 te maken. Wel moet ik alles uit de kast halen zodat hij eet. Alle Duplo dieren krijgen een hapje en er rijdt een treintje met een bakje voorbij 🤔🙈 oeps Maar hij eet weer 🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Reactie op duifje123

Hier is het alweer een week goed. Had denk ik met tanden of sprong 10 te ma ...
Wat fijn om te lezen, ons zoontje eet tegenwoordig opeens alleen nog pizza en pasta, maar dat kan ik moeilijk elke avond aanbieden 😑 Al het andere is huilen en ‘bah’

3 jaar geleden

Shit zeg hier ook... Altijd drama rond het eten. En ze wordt ook meteen helemaaaaal overstuur, echt niet normaal.

3 jaar geleden

Door de maanden heen hebben we ook periode gehad van meer en minder eten, alles of bijna niks eten. Wat altijd, maar dan ook altijd, werkt hier is soep. Ik heb dus altijd soep achter de hand voor als er weer een bui is. Eet ze ook alsnog wat voedzaams :)

3 jaar geleden

Geven jullie dan geen potjes?? Mijn zoontje van 19 maanden at voorheen ook alles, nu wilt hij al 2 maanden alleen maar potjes eten.. Ik laat hem dat maar eten dan eet hij iig iets🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Melaniedewi

Geven jullie dan geen potjes?? Mijn zoontje van 19 maanden at voorheen ook ...
Nog nooit een potje gegeven, altijd alles zelf gemaakt 😋

3 jaar geleden

Reactie op Melaniedewi

Geven jullie dan geen potjes?? Mijn zoontje van 19 maanden at voorheen ook ...
Ook potjes eet hij hier niet😜

3 jaar geleden

Hier gaat het af en aan met avond eten. Ik volg dit account en vind dat ze veel waardevolle tips heeft! Volgende week geeft ze een mini cursus. https://instagram.com/dekinderdietistdaphne?utm_medium=copy_link Misschien hebben jullie er ook wat aan.

3 jaar geleden

Reactie op Carrietas

Hier gaat het af en aan met avond eten. Ik volg dit account en vind dat ze ...
Super leuk account! Hier merk ik ook vooral op en af. Niet alleen qua hoeveelheid maar ook in kieskeurigheid. We zitten nu weer in de fase geen boterham korsten willen eten. Prima dan niet! Was een tijd terug ook en daarna volgde een periode met voorkeur voor korsten hebben🤷 logica is ver te zoeken maar kan me niet voorstellen dat ze zich op deze leeftijd bewust honger laten lijden. Maak me er niet druk om en zie alles maar als fases. Ik ga ook niet iets anders voorschotelen omdat meneer er geen zin in heeft op dat moment. Ik merk namelijk dat ze nu wel steeds meer verbanden leggen en dan bewust afwijzen omdat ze weten dat ze dan iets lekkers krijgen.