8 Reacties

9 maanden geleden

Alleen warme melk in een fles

9 maanden geleden

Niks gewoon avondeten en op een gegeven moment naar bed. Hij heeft eventueel water bij zn bed staan.

9 maanden geleden

Reactie op Xfx

Niks gewoon avondeten en op een gegeven moment naar bed. Hij heeft eventuee ...
Idem

9 maanden geleden

Mijn dochter heeft vandaag de borstvoeding die stopte ook lang niks gehad in de avond. Nu geeft ze aan trek te hebben voor het slapen gaan. Ze zit ook enorm in de groei. Dus ben ik opzoek naar alternatieven om te geven die niet zo ongezond zijn

9 maanden geleden

Hij krijgt avond eten en vlak voor naar bed gaan krijgt hij alleen warme melk, meer niet.

8 maanden geleden

Niks meer direct voor het slapen. Na het eten krijgt hij een miniportie popcorn (kan hij de dag er voor met goed gaan slapen verdienen) (ja ik weet dat dit afgeraden wordt voor ze 4 zijn). Maar dat is dus meer een beloning/stok achter de deur dan vullende voeding.

8 maanden geleden

Hoe geven jullie die warme melk savonds? Wij hebben nog een zoontje van 1,5 en ze slapen in bed met een fles warme melk ( dus uit een fles ) en vallen tijdens het drinken in slaap dus kan het niet uit een bekertje geven

8 maanden geleden

Reactie op Emanuel.K

Hoe geven jullie die warme melk savonds? Wij hebben nog een zoontje van 1,5 ...
Hier ook nog 1 van 1.5, die krijgt beneden z'n fles warme melk zodat we daarna nog z'n tweeën kunnen poetsen.