9 Reacties
3 jaar geleden
Mijn kinderen zijn ook zo bij oma. Dochter van 10maanden ook heeel aanhankelijk aan mij. Maar het is een fase hoor. Mijn zoontjr had het ook maar ging na eem tijdje heel goed alleen spelen meer zelfstandig. Hou vol🥰 het komt zeker goedd. Probeer haar alsnog te laten als ze huilt als je weg loopt. Mijn dochter huilt ff en gaat erna toch weer zelf spelen. Komt zeker goedd👍👍
3 jaar geleden
Ik denk niet dat je iets fout doet. Je kindje wil bij je zijn. Ik denk dat dit juist een goed teken is.
Wel is het heel vermoeiend. Ik weet er alles van want hier is het precies hetzelfde. Ik geef er maar gewoon aan toe. Ik denk (hoop) dat dit een fase is. Misschien heeft het met verlatingsangst/eenkennigheid te maken.
Zoals in lees doe je heel erg je best en meer dan dat kan je niet doen. Geïrriteerd raken doen we allemaal wel eens en zolang je even wegloopt om op adem te komen is daar niks mis mee. Ik hoop dat het snel verbeterd en jij ook weer lekkerder in je vel gaat zitten. Want hoe klein ze ook zijn, ze voelen het aan.
3 jaar geleden
Reactie op Sarahb
Ik begrijp je niet. Je vind het niet goedals ze jou wil maar ook niet als z ...
Nee zo bedoel ik het niet, ik heb t denk ik verkeerd overgebracht. Ze is heel erg aanhankelijk aan mij maar zodra ze haar vader ziet dan kent ze mij totaal niet, dus vandaar dat ik niet helemaal begrijp hoe dit zit want dan kan ze namelijk wel zonder mij. Hoop dat het zo duidelijker is🤭
3 jaar geleden
Reactie op Kartalice
Mijn kinderen zijn ook zo bij oma. Dochter van 10maanden ook heeel aanhanke ...
Dit zijn geruststellende woorden. Ik hoop dat het een fase is dat ook weer voorbij gaat. Het duurt al maanden. Laten huilen heb ik ook al geprobeerd maar het helpt niet want ze blijft dan doorhuilen en uiteindelijk wordt het huilen alleen masr erger.
3 jaar geleden
Mijn meisje is ook een plakkerd op het moment. En mopperen als ze niet meteen haar zin krijgt. Komt papa thuis dan straalt ze mijn man heeft ook een papadag en gelukkig straalt ze dan als ik thuiskom...en plakt en moppert ze ook bij hem dan.
3 jaar geleden
Reactie op Sarahb
Ik begrijp je niet. Je vind het niet goedals ze jou wil maar ook niet als z ...
Beetje lullig hoor deze reactie
3 jaar geleden
Reactie op Girl123
Nee zo bedoel ik het niet, ik heb t denk ik verkeerd overgebracht. Ze is he ...
Dat is hier ook zo hoor. Ik doe alles en ze plakt aan mij maar als papa binnenkomt is dat haar grote vriend. Dat betert wel. Eigenlijk moet je het als compliment aanzien. Je kindje vertrouwt jouw helemaal. Maar uiteraard als je man er is die ze veel minder ziet dan wil ze zoveel mogelijk tijd met hem besteden want ze weet dat hij snel weer weg is. Begrijp je? Je doet niets fout, juist heel goed. Je kind is gewoon zot en vol vertrouwen van jou :-)