20 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben lange romper + herfst slaapzak (die zachte teddy) van puckababy. Kamer is 18 graden en ze gaat er vooralsnog prima op. De slaapzak zou volgens de TOG ook goed moeten zijn bij 18 graden
5 jaar geleden
Hier slaapt meneertje in een korte mouwen romper en een pyjamabroekje in deze heerlijke dikke slaapzak van de Hema. Ik stop hem altijd tot de middel in onder een lakentje maar meneertje wurmt zich er altijd onderuit. Hij is altijd heerlijk warm in de zak, alleen koude handjes. Maar dat is voor een baby niet erg. Kamer is 17 graden ‘s nachts.
Straks bij ergere kou uit de breiden met sokjes en lange mouwen romper/pyjamashirtje. Kleine man slaapt als een roos

5 jaar geleden
Hier is ze flink dik aangekleed omdat ze regelmatig 35,5 was maar als we d’r uit bed haalden, ze heeft meer nodig dan de tog waardes die worden aangeraden.
Ze draagt: lange mouwen romper, dikke pyjama van Engel Natur (merino wol), sokjes en een merino wollen slaapzak met teddy voering van Reiff (godsduur maar zooo fijn!) deze is 3,5 tog. Kamer is 16/17 graden.
5 jaar geleden
Ik dacht een aantal dagen geleden hetzelfde als jij en ging haar ook warmer kleden, maar ze moeten het zeker niet te warm krijgen! Daarom vertrouw ik maar op de TOG waardes van Puckababy zelf https://www.puckababy.com/nl/warmte-en-tog-waardes. Kamer is 19•C en ze heeft een langemouw romper aan met herfstzak.

5 jaar geleden
Hier een pyjama met lange mouw en een heerlijk dikke woelige slaapzak! Geen idee hoeveel TOG dit is, maar ze slaapt er heerlijk in! 😄 Ik heb overigens geen idee hoe de temp op de babykamer is, ik doe alles op gevoel, hoe houden jullie dat allemaal bij?!
(ps; geen opmerkingen over die bedbumper, daar vraagt niemand om 🙂)

5 jaar geleden
Reactie op KayleighLehmann
Hier een pyjama met lange mouw en een heerlijk dikke woelige slaapzak! Geen ...

Hier dezelfde bedbumper maar dan in andere kleur. Geweldig ding! Heb hem alleen door de spijlen heen gevlochten. Meneer vond het leuk om ermee te spelen, dus ding verloor compleet zijn functie 😅
Temperatuur zie ik op de camera/babyfoon 🤪
(Op de foto nog in zomerslaapzakje van Woombie met een lang mouwtje; dit was voordat de dikke slaapzak tevoorschijn kwam 😁)

5 jaar geleden
Wij doen nu (18-20 gr)
- romper lange mouw
- maillotje
- Boxpakje
- winterslaapzak Hema
En nog is ze met wakker worden soms onder de 36,5! Ik vind t maar ingewikkeld hoor.
5 jaar geleden
Reactie op Kimmutjuh89
Hier dezelfde bedbumper maar dan in andere kleur. Geweldig ding! Heb hem al ...

Ermee spelen? Hoe kom je erbij! 🤪 Ik vind haar altijd op de grappigste manieren in bed haha! Ze is trouwens snugger genoeg om zelf de vlecht aan de kant te gooien als hij in de weg zit, maar je moet eens weten hoeveel (ongevraagde) meningen ik wel niet krijg hierover. Het enige wat ik zie is een dolblije meid die comfort zoekt bij haar vlecht want ze ziet hem als één grote knuffel, en dat is te schattig voor woorden. Zodra ik haar in bed leg slaat ze ook direct haar armpjes eromheen haha! Resultaat: een hele map vol hilarische bed-foto’s als deze! 🤣

5 jaar geleden
Reactie op Kroon27
Hier is ze flink dik aangekleed omdat ze regelmatig 35,5 was maar als we d’ ...
Ik ga hem denk ik ook maar weer wat vaker temperaturen als dit zo blijft, hij heeft heel lang problemen gehad om zichzelf goed op temperatuur te houden. Had de laatste tijd alleen het idee dat het wat beter ging. En TOG waardes zie ik als een richtlijn, was vooral de eerste weken/maanden erg handig. Echter ga ik af op ik de signalen die mijn zoontje geeft.
5 jaar geleden
Reactie op Nootje2020
Wij doen nu (18-20 gr)
- romper lange mouw
- maillotje
- Boxpakje
- winters ...
Snachts daalt temperatuur dus dat is vrij normaal. Gewoon nekkie voelen. Als die warm is is het prima
5 jaar geleden
Inmiddels romper en winter 4-seasons van puckababy. Slaapt als een roos in z’n kamer van 20/21 graden
11 maanden geleden
Hi,
Even een reminder dat het maken van reclame, zoals het promoten van eigen diensten of producten, niet is toegestaan op het forum.
Ik zal daarom wat reacties weghalen.
Liefs,
Eliza