64 Reacties

3 jaar geleden

Zij merkt het niet echt. Voor haar is nog alles interresant. Voor jou wel dus het is soms even zoeken. Op interner vind je wel veel leuke dingen die je kan doen thuis.

3 jaar geleden

Haha ik zit met precieees dezelfde vraag. Ik probeer af en toe naar familie of vrienden met kinderen te gaan zodat ons zoontje wel verschillende mensen ziet en aan went en even daar met andere speeltjes kan spelen enz. En mee nemen met boodschappen doen enz.

3 jaar geleden

Ik volg even...maar idd de dagen zijn lang.ik wandel ook met haar,mor alst shitweer is is da ni aangenaam.ik speel ook wel samen op haar grote speelmat en met blokken... maar kdenk dat er niet meer is dan dat hoor😊

3 jaar geleden

Lekker naar de speeltuin! In zo'n babyschommel of van de glijbaan met hulp uiteraard haha! Vind mijn kleine geweldig.

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Mijn dagelijkse hoogtepunt is samen boodschappen doen...

3 jaar geleden

Meer is er ook nog niet echt. Fenna heeft net de koe en schaap ontdekt en dat vindt ze geweldig. Ik haal haar uit de wagen en gaan daar dan even kijken. Dan zeg ik beeehh en als ze dan ook nog bewegen, ligt ze helemaal in een deuk. Maar ik heb amper tijd, zit de hele ochtend mijn zoon met thuiswerk te helpen 🙈 smiddags ook nog huishouden en boodschapjes en de dag is voorbij

3 jaar geleden

Schommelen in de woonkamer

3 jaar geleden

Met water spetteren

3 jaar geleden

Wandelen Schilderen (verf op papier in een boterham zakje en dan mee laten spelen. Oefenen met hele basale dingen zoals zelf brood eten Boekje “lezen” Zelf spelen met babyspeelgoed

3 jaar geleden

Laten jullie je kindje ook tv kijken????

3 jaar geleden

Reactie op Moniek93

Ja, ik zei altijd geen tv, geen telefoon nou ik kom terug op mijn woorden hoor

3 jaar geleden

Ja is toch soms wel heel makkelijk. Tijdens eten koken bijv. Mijn mannetje 9 maand is dol op nijntje. Regenachtige dagen is hij daar wel even zoet mee weet anders ook niet wat de hele dag te doen. Hier kijkt hij dan naar tijdens het rollebollen op de vloer. Zo vermaakt hij zich prima.

3 jaar geleden

Fietsen! Wij zijn sinds de lockdown veel aan het fietsen en dat vindt onze dochter echt geweldig. Verder zijn het inderdaad de uitjes naar de supermarkt, wandelen in de buurt, thuis spelen en boekjes lezen. Wij wonen aan het water en Juliette ligt regelmatig 10 minuten naar het water te kijken. Daar gebeurt altijd wel wat!

3 jaar geleden

Reactie op Elinevv

Fietsen! Wij zijn sinds de lockdown veel aan het fietsen en dat vindt onze ...
Jaaa gaan wij ook snel doen. Ben nog bezig met kopen van een fiets. Welke heb jij en welk stoeltje ? Ik ga een (elektrische) stella fiore kopen, weet alleen nog niet welk stoeltje

3 jaar geleden

Jaaa gaan wij ook snel doen. Ben nog bezig met kopen van een fiets. Welke h ...
Wij hebben de Thule Yepp next mini. We hebben er wel een windscherm bijgekocht. Dat is wel fijn voor die kleintjes! Heel fijn stoeltje vinden wij.

3 jaar geleden

Reactie op Moniek93

Nee, Ze kan zich prima zelf vermaken op dr speelkleed met een beetje speelgoed of blokken en als we koken zit ze in haar eetstoel erbij mee te kijken. Wat ik doe is vooral haar zelf laten spelen, ze verveeld zich echt niet en dingen die voor ons saai lijken is voor hun elke dag weer nieuw of anders 🤷‍♀️ ze is op ondekkingstocht met tegen de kastjes aan slaan wanneer ze ervoor zit, zag laatst dat ik die kast open en dicht heb gedaan en heeft daarna minstens een kwartier lopen uitzoeken van hoe dan??? En ging toen weer met blokken spelen. Laatst was een hydrofiele washand je-van-het 😂

3 jaar geleden

Hier vermaakt ze zichzelf met haar speelgoed, kruipen, zitten en naar buiten kijken. Zelf werk ik 28 uur per week maar de tijd die we samen hebben brengen we samen door. Samen verven, samen de was doen, samen fietsen, samen koekjes bakken, samen hiken. Thirza gaat graag naar buiten, met de bal spelen, boekjes lezen, videobellen met opa en oma

3 jaar geleden

Reactie op Elinevv

Wij hebben de Thule Yepp next mini. We hebben er wel een windscherm bijgeko ...
Heerlijk hè. Wij hebben m ook

3 jaar geleden

Wanneer beginnen jullie met de zitjes op de fiets? M’n meisje zit wel rechtop als ik haar neerzet, maar ze gaat niet uit zichzelf zitten. Zitten in het winkelkarretje gaat redelijk, maar ik moet haar wel ondersteunen met een dekentje om haar heen want anders schommelt ze toch opzij. Dan lijkt een fietszitje me nog niet erg handig toch?! 😅 (ik zou het zooooo graag willen, wát een vrijheid heb je dan zeg, heerlijk!)

3 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Wanneer beginnen jullie met de zitjes op de fiets? M’n meisje zit wel recht ...
In principe houden ze 9 maanden aan. Maar ik zou inderdaad wachten tot ze echt zonder ondersteuning kan zitten. De rug en het nekje moeten namelijk de schokken van het fietsen redelijk op kunnen vangen. Het zelf tot zit kunnen komen vind ik altijd een lastige grens aangezien onze oudste pas begreep hoe ze van haar buik op haar billen kwam toen ze zichzelf al kon optrekken en vanuit staan weer kon gaan zitten. Dat lampje ging bij haar erg laat pas branden🤭