64 Reacties

3 jaar geleden

Hier een paar kleine greepjes uit het korte leventje van onze Nick (8mnd): lekker baby tv kijken in het grote bed van papa en mama, of in het stoeltje voor de tv; lekker in bad spelen, uit het raam kijken naar alles wat langs komt, spelen met de watermat, spelen met alles wat in de box ligt, lachen en knuffelen met de hond, dansen met papa en mama, lekker mee naar stal of mee naar oma (en opa), spelen met grote neefje Jayden, samen de konijntjes eten geven, lekker kilometers wandelen met de hond in de wandelwagen of in de draagzak zodat we ook het bos ed in kunnen, mee boodschappen doen, naar de kdv gaan en daar naar andere kindjes kijken, leren vingerverven.... Verder hebben we ook een start gemaakt met boekjes lezen en voelboekjes voelen. En dan heb ik nog een hele lading aan speelgoed liggen waar hij net te jong voor is en eerst nog zelfstandig voor moet kunnen blijven zitten, zoals blokken bouwen, autootjes, allerlei soorten puzzels. You name it

3 jaar geleden

Wij zijn vandaag gaan verven 😍 alles zit onder maar dat mag de pret niet drukken 🥰

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Wij zijn vandaag gaan verven 😍 alles zit onder maar dat mag de pret niet d ...
Super leuk! Wat voor verf gebruiken jullie als ik vragen mag? Mijn dochter stopt namelijk alles in haar mond🙈

3 jaar geleden

Reactie op Girl123

Super leuk! Wat voor verf gebruiken jullie als ik vragen mag? Mijn dochter ...
Hii, ik heb Griekse yoghurt met een klein beetje kleurstof er doorheen gedaan 😊 zo kunnen ze het gewoon in hun mond stoppen en op papier droogt het uiteindelijk ook 🥰 de grootste lol!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Hii, ik heb Griekse yoghurt met een klein beetje kleurstof er doorheen geda ...
Geweldige foto's, enwat een goed idee, denk dat mijn dochter het ook heel leuk gaat vinden. Thanks!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Wij zijn vandaag gaan verven 😍 alles zit onder maar dat mag de pret niet d ...
Nova lijkt best veel op mijn meisje Luna. Ook zo’n volle bos haar met hetzelfde structuur en kleur. Dotje is Nova zeg!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Heel leuk!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Wat een super leuk idee!! En wat een schatje 🥰

3 jaar geleden

Nova lijkt best veel op mijn meisje Luna. Ook zo’n volle bos haar met hetze ...
Oh echt! Heb je een foto 🥰

3 jaar geleden

Reactie op ysdnil88

Wat een super leuk idee!! En wat een schatje 🥰
Ahh lief! Ze is ook echt zooo leuk 😍

3 jaar geleden

Der kunstwerk 😍😂😂😂

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Der kunstwerk 😍😂😂😂
Goed ideee

3 jaar geleden

Fietsen wandelen veel spelen💙

3 jaar geleden

Wij hebben ook geverfd.. Papier met verf klodders (wel vingerverf die glutenvrij etc is).. folie er om heen en er op slaan/er over laten wrijfen. Daarna in een plastic zak en er mee laten gooien.. 😂.

3 jaar geleden

Reactie op R90

Wij hebben ook geverfd.. Papier met verf klodders (wel vingerverf die glut ...
Resultaat.. 🙊

3 jaar geleden

Reactie op R90

Wij hebben ook geverfd.. Papier met verf klodders (wel vingerverf die glut ...
Bedankt voor je idee😁

2 jaar geleden

Zijn er nog mensen die creatieve uitjes hebben verzonnen voor deze Corona weken? We hebben vrij maar alle dingen die we normaal zouden doen, kunnen niet want gesloten... 👎

2 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Zijn er nog mensen die creatieve uitjes hebben verzonnen voor deze Corona w ...
Vreselijk he, zo jammer. Misschien ijsbaan, al is dat voor een ukkie ook stom eigenlijk. Naar de waterleidingduinen, wandelen om hertjes te zien. Dagje naar het strand. Stukje fietsen, In het donker een kerstlichtjes tour doen.

2 jaar geleden

Vreselijk he, zo jammer. Misschien ijsbaan, al is dat voor een ukkie ook ...
Wij hebben vanmiddag bedacht om naar de "grote bibliotheek" in ons centrum te gaan, en daarna naar de grote supermarkt 😁

2 jaar geleden

Ik merk nu wel met de leeftijd van bijna 20 maanden, dat ik er wel meer hinder van ondervind deze lockdown. Wij gaan elke dag 1x naar buiten, liefst 2x. Ook afhankelijk van het weer, met die vrieskou van de week en de vele regen is het soms lastig. Mijn dochtertje is dol op de bibliotheek en hebben een mooie grote dichtbij huis. Ik probeer ook verschillende winkelcentrums af te gaan, beetje rondneuzen haha. Lekker te wandelen, fietsen, speeltuinen en op visite gaan. Maar ik hoop echt dat het 14 januari klaar is, want merk dat mijn kindje en ik echt toe zijn aan meer dingen.