23 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Coco88

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor :-) ieder zijn eigen manier toch? Ik ...
Super tof hoe zelfverzekerd je reageert! Een ander had zich heel erg aangevallen gevoeld. Dit was echter niet mijn bedoeling. Ik besef me nu dat dit dus ook heel lelijk zou kunnen overkomen! Ieder zijn eigen manier idd! Ik krijg er gewoon letterlijk buikpijn van 🤣 zodoende dat mijn tip ook dus iets anders is hahah

3 jaar geleden

Reactie op Anneb

Super tof hoe zelfverzekerd je reageert! Een ander had zich heel erg aangev ...
No worries 😘 ook jouw aanpak is goed. Jij doet wat bij jou past en je mening geven of een andere aanpak aankaarten vind ik alleen maar fijn!

3 jaar geleden

Ik krijg lichtjes kriebels wanneer ik iets lees over dat mensen het goed gedaan hebben als ze een baby hebben die goed slaapt. Ik heb veel gelezen over slaaptrainingen, regressies en uiteindelijk besloten om het niet te doen. Het is dan misschien een oplossing die op korte termijn werkt, beste is voor de ouder, maar dat vind ik niet het belangrijkst. Als mijn baby huilt, om aandacht, omdat ze zich alleen voelt, dan ben ik er en ga ik haar niet laten 'voelen' dat ik door heb dat ze het om aandacht doet. Als ik even een knuffel nodig heb en ik word ipv geknuffeld genegeerd 20 minuten tot dat ik Het echt op gillen zet dan zou mij dat ook geen fijn gevoel geven, dan zou ik het ook niet meer proberen, maar of dit fijn voelt? Sinds 4 maanden slaapt de kleine hier ook heel slecht, met 7 maanden heeft ze even doorgeslapen en met acht maanden kwam ze weer 10x per nacht. Ik nam ze bij me, knuffelde als ze het nodig had, voedde op verzoek. Nu ligt ze weer bijna altijd van 7 tot 5 in haar eigen bedje en worden de uren tussendoor de voedingen weer langer. Kindjes worden echt niet zomaar 'gewend'. Doe wat goed voelt! Lees deze link zeker eens door! https://www.liefdevaneenmoeder.nl/hoe-babys-slapen-eerste-jaar/