31 Reacties

5 jaar geleden

Puckababy 4 seizoenen wil ik gaan gebruiken. Die heeft niet echt hoge tog waarden vind ik. Op de site van puckababy staat dat uitgelegd

5 jaar geleden

Wij gebruiken nu slaapzakken van Ergopouch (TOG 1) en Bemini (TOG 1,5). We hebben eentje van Hema klaarliggen (TOG 2,5). Met geen dikke pyjama kan hij die aan als het ietsje frisser is. Nu is het gemiddeld tussen de 20 en 22 graden op onze kamer ‘s nachts.

5 jaar geleden

Wij hebben de puckababy 4-seasons. Lijkt mij ideaal omdat t twee losse slaapzakken zijn die je in de winter in elkaar ritst. Tot nu toe ligt hij in de zomer variant zonder mouwen maar wel met pyjama aan. Nog even wachten tot de nazomer voorbij is en dan gaan we over naar de herfst variant

5 jaar geleden

Dat ligt dan niet alleen aan de slaapzak maar ook aan het kind. Mijn zoontje ligt nog in een zomer slaapzak zonder mouwen. Hij heeft dan zelf een romper zonder mouwen en daaroverheen dun truitje/ longsleeve aan en dat is zat.

5 jaar geleden

Amai , ik vind dit behoorlijk veel . Men dochter haar kamer is dezelfde temperatuur maar ze draagt alleen een body zonder mouwen en een pyjama .. wat een verschil

5 jaar geleden

Ik vind de slaapzakken van de zeeman ideaal! Zijn hun zomerslaapzakjes, maar zijn iets dikker dan de normale. Ons manneke moet ook altijd 1 laagje meer aan, dat wat “standaard” aangegeven is. Ze kosten tien euro dus zeker het proberen waard!

5 jaar geleden

Reactie op sofiespinnoy

Ik vind de slaapzakken van de zeeman ideaal! Zijn hun zomerslaapzakjes, maa ...
Heb ik ook, die dunne en iets dikker van de zeeman. Goe materiaal

5 jaar geleden

Vindt zelf dit overzicht van de puckababy 4 seizoenen erg fijn... slaapzak gecombineerd met kleding op temperatuur

5 jaar geleden

Heb ook de slaapzak van zeeman in mijn handen gehad en ga hem ook halen of bestellen!

5 jaar geleden

Reactie op Stresskiekje1992

Heb ook de slaapzak van zeeman in mijn handen gehad en ga hem ook halen of ...
Ja had er ook al eentje. Wil eigenlijk nog de andere kleur gaan halen. Ideaal voor nu!

5 jaar geleden

Reactie op Juffie

Puckababy 4 seizoenen wil ik gaan gebruiken. Die heeft niet echt hoge tog w ...
Ik heb er ook 3 van puckababy. Bij de eerste gebruikt en nu weer. Ben er echt super blij mee. En er staat indd een schema met de temp en kleding op de site.

5 jaar geleden

Reactie op Botje77

Ik heb er ook 3 van puckababy. Bij de eerste gebruikt en nu weer. Ben er ec ...
Dat schema is echt wel heel makkelijk.. Ik twijfel ook altijd over wat ze nou aan moet. Ik vind de slaapzakken van Puckababy wel erg duur

5 jaar geleden

Reactie op mirandaadan34gmail

Heb ik ook, die dunne en iets dikker van de zeeman. Goe materiaal
Welke TOG waarde hebben die slaapzakken van de Zeeman?

5 jaar geleden

Ik ben ook echt een tjappie wat betreft slaapzakken 🤣 heb 2 dunne van de zeeman zonder mouwen en daarvan heb ik het idee dat ze snachts net te koud zijn met een romper lange mouw en broekje aan. Nu ben ik weer te snel geweest; 2 slaapzakken bij prenatal besteld.. 1 mouwloze en 1 met mouw maar kan je eventueel mouw van af ritsen, zijn de tog waarden 3 en 3,5 🤷‍♀️🥴 maar wel lekker warm en compact.. dus dan ga ik maar met minder kleding eronder werken denk ik hahahha

5 jaar geleden

Puck a baby 4 seizoenen, deze waren laatst nog in de sale van €140 naar €90/100

5 jaar geleden

Ik vind die van de Hema echt het aller fijnst. Je hebt nu 3 variaties, dus zit sowieso wel eentje bij die fijn is. Ik gebruik de dunnen momenteel overdag en die matige voor s avonds. Je hebt ook een hele dikke maar die vind ik persoonlijk te dik voor mijn zoontje.

5 jaar geleden

Reactie op ammelien

Puck a baby 4 seizoenen, deze waren laatst nog in de sale van €140 naar €90 ...
Heel regelmatig in de aanbieding idd, ik heb de grijze nijntje voor 83€ gekocht. Als hij daar dan tot ongeveer 2,5 jaar mee doet dan ben ik blij

5 jaar geleden

Heel regelmatig in de aanbieding idd, ik heb de grijze nijntje voor 83€ gek ...
Mijn oudste is bijna 2,5 en slaapt nu in de "buitenkant" en de jongste van 5 maanden slaapt voor het eerst vannacht in de binnenkant. Ze gaan zeker 2x 2,5 jaar mee!

5 jaar geleden

Reactie op ammelien

Puck a baby 4 seizoenen, deze waren laatst nog in de sale van €140 naar €90 ...
Oh waar als ik vragen mag? :)

5 jaar geleden

Reactie op sofiespinnoy

Ik vind de slaapzakken van de zeeman ideaal! Zijn hun zomerslaapzakjes, maa ...
Ja! Ik vind deze ook top :)