7 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Hier heeft mijn zoontje het een paar maanden geleden gehad. Er kwamen ongeveer een week lang elke dag een paar plekjes bij maar totaal bleven het er ook best weinig vond ik (vergeleken met foto's die ik van nichtjes/neefjes had gezien). Na een paar dagen kreeg hij wel veel jeuk, maar dat kwam idd iets later. Ik heb toen de plekjes aangestipt met iets tegen waterpokken, Ik weet niet meer hoe dat heet, maar heb ik gewoon bij de drogist gehaald. Een beetje koorts heeft hij ook wel gehad, maar echt ziek heeft hij zich niet gevoeld (en dan te bedenken dat hij gelijktijdig ook covid had). Hoop dat het bij jullie ook mild blijft. Sterkte met je zoontje

2 jaar geleden

Ons zoontje was juist voor de pokken zichtbaar werden ziek en koortsig. Verder heeft hij wel redelijk wat waterpokken op z'n rug en bovenop z'n hoofd gekregen verstopt onder z'n haar, maar verder viel het ook wel mee. Eerste 3 dagen werden het er meer daarna niet meer.

2 jaar geleden

Oh ja en een havermout bad elke dag werkt top voor jeuk enzo

2 jaar geleden

Het word na een dag of 3 vaak erger.. en als het mild blijft heb je een kans dat het op latere leeftijd nog eens terug komt. Hoe gaat het nu?

2 jaar geleden

O jaloers!! Nikki is snipverkouden, benauwd en zit helemaal onder. Heb wel gehoord dat het ook kan met milde klachten....

2 jaar geleden

Reactie op Hopefullfornumber2

Het word na een dag of 3 vaak erger.. en als het mild blijft heb je een kan ...
Geloof dat ik ergens las dat het sowieso terug kan komen

2 jaar geleden

Uiteindelijk was hier de 4e dag het ergste.. naar hij had ze ook in z’n mond zitten en die deden hem echt pijn en konden we ook weinig aan doen.. gelukkig werd het daarna weer een stuk beter! Wij hebben idd ook elke avond in een bad met havermout gezet. Havermout in hydrofiel washandje en daar het water van de kraan door laten lopen, dan is gelijk al het water in bad langs havermout geweest. Daarna depte we met het washandje de blaadjes etc..