Hoi, ik heb de app van Pregnancy calendar (geel plaatje) in mn hele zwangerschap gebruikt. Wekelijks heel goede info ook daarin, echt aan te raden! Daar zit ook een weeen teller in, maar die heb ik nog niet getest op het moment supreme, ben ruim 37 wk nu. Maar het is gewoon een kwestie van drukken als je wee begint en op stop drukken als je wee stopt en dan houdt ie de duur en het interval bij. Je kan de app gratis downloaden dus je kan altijd even kijken of het wat voor je is! Succes :)
De stopwatchfunctie met ronde tijden op je telefoon werkt ook prima hoor! En ik begrijp dat de neiging tot timen vanaf het begin er is.. maar mijn ervaring is dat je jezelf in het begin alleen maar gek maakt. Dus mijn tip: ga pas timen als je denk dat je echt rond die 5 minuten zit.
Ik heb de stopwatch geprobeerd, maar mijn weeën zijn nooit regelmatig geweest, vanaf het begin waren ze om de 2/3/5 of 6 minuten... Toch maar gebeld en toen mocht ik komen om even te laten checken of het echt begonnen was, had ik al 6 cm ontsluiting..