Nog mama’s waarvan de kindjes in de ochtend en avond weinig melkje drinken?
06u30: 150+5 melk waarvan 40 overblijft. Erna een boterhammetje en een yoghurt (wat ook wel zuivel is dan)
10u: volledige tas soep
12u15: 210 gram groentenpap
15u: 210 gram fruitpap
17u30: mee eten van tafel of een yoghurt
19u30: 150+5 melk waarvan ook meestal 40 ml overblijft.
Nog kindjes die nog zo kleine flesjes drinken? 😫
Hier ook ik moet blij zijn als ik er smorgens 80 a 100 cc in gaat en meestal savonds wil die helemaal geen fles meer. Ik ga nu ook stoppen met de nutrilion en overstappen op normale melk. Onze zoon wordt volgende maand 1.
Mijn dametje deed hetzelfde in de ochtend. Het cb zei dat het enige wat je in de gaten hoeft te houden is dat ze zo’n 300ml zuivel binnenkrijgen. Moet zeggen dat jouw kleine overdag ook wel veel krijgt.
Hier is het 150ml warme echte melk en een paar banaan-ei pannenkoekjes als ontbijt. 12/13u lunch 120g knijpfruit en 1 boterham
15u snackje
18u avondeten. Totaal ongeveer 250g
19u fles poedermelk 180 die nooit op gaat.
Overdag drinkt ze dan nog flink water tussendoor. Soms met scheutje diksap.
Dus als je wilt dat ze weer meer melk drinkt zou ik overdag wat minderen in wat ze krijgt.
Hier is hij helemaal van de fles af (bijna 1).
In de ochtend krijgt hij pap van ongeveer 200ml melk
In de middag thee met melk en in de avond yoghurt. Ze zeiden tegen mij als hij 300gr zuivel per dag binnen krijgt dan is het goed
Mijn zoontje was 9 maanden en wilde zijn melkvoeding niet meer sinds dien krijgt hij gewoon vast voedsel en drinken over dag en savonds voor dat die op bed gaat pyjama papje wat hij ook niet altijd meer opdrinkt