37 Reacties
3 jaar geleden
Hier zijn boeken nog steeds favoriet. Dan ligt ze op haar buikje te bladeren. Verder:
* van schommelen wordt ze lekker zen, heerlijk op dag dat ze hangerig is.
* mijn lange ketting (alle blingbling volstaat eigenlijk)
* een rinkelende sleutelbos
En als ik niet oppas: planten en de hond 🙈
3 jaar geleden
De la onder de box leeg halen. Alle luiers eruit speelgoed, doekjes. En dan triomfantelijk in de la gaan zitten. 🤣 oja en de stofzuiger. Van de week 1,5 uur zoet met dat ding 😱
3 jaar geleden
Reactie op Roos4286
De bak waar de oplaadkabels inzitten 🤣 en als we het over baby speelgoed h ...
Hahaha hier ook kabels! En afstandsbediening, telefoons, bakjes, deurtjes... Hij heeft een autootje waar een kikker en een kat tevoorschijn komen als je op een knop drukt. Die vind hij heel leuk. En een soort knikkerbaan waar je een bal in kan doen en die rolt dan naar beneden. Kan hij nu ook zelf. Blokjes in een emmertje doen en dan alles weer eruit gooien :)
3 jaar geleden
Reactie op Juliehm
Een lege fles en een lege verpakking billendoekjes..
Hier hetzelfde, halfvol waterflesje of pak met billendoekjes 🤭🤭
3 jaar geleden
Waarom nog speelgoed kopen eigenlijk 😁 Mijn zoontje ook, hij speelt het liefst met wat geen speelgoed is 🤷♀️ of met het bad uit het poppenhuis van zijn zus 😊 Zijn zus was heel anders, ze speelde urenlang met alle speeltjes, nu nog steeds.
3 jaar geleden
Lege flessen, speelgoed van de hond, alles wat rond ligt en geen speelgoed is 🙈🤣
Sinds een paar dagen de politiegarage van Toet toet auto's en hij heeft balletjes wat bij speelgoed horen die rolt hij door het huis en kruipt er achteraan
3 jaar geleden
Sleutelbos, sieraden en alles wat verder in huis staat. Lekker overal aanzitten en inzitten en opzitten.