37 Reacties

3 jaar geleden

Een lege fles en een lege verpakking billendoekjes..

3 jaar geleden

Plasiekskes,zakdoeken die scheurt ze in duizende stukke😅

3 jaar geleden

Hier zijn boeken nog steeds favoriet. Dan ligt ze op haar buikje te bladeren. Verder: * van schommelen wordt ze lekker zen, heerlijk op dag dat ze hangerig is. * mijn lange ketting (alle blingbling volstaat eigenlijk) * een rinkelende sleutelbos En als ik niet oppas: planten en de hond 🙈

3 jaar geleden

Hier de stapeltoren van Mushie :-)

3 jaar geleden

De la onder de box leeg halen. Alle luiers eruit speelgoed, doekjes. En dan triomfantelijk in de la gaan zitten. 🤣 oja en de stofzuiger. Van de week 1,5 uur zoet met dat ding 😱

3 jaar geleden

Houten keukentje met deurtjes en pikler driehoek met plank

VRIEND

3 jaar geleden

Hier zijn de Toet Toet auto’s het helemaal (tot onze spijt want die dingen zingen de hele tijd liedjes die niet meer uit je hoofd gaan).

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Mijntje88

Hier zijn de Toet Toet auto’s het helemaal (tot onze spijt want die dingen ...
Hahahah zo herkenbaar. Betrap ik mezelf erop zo’n liedje te neuriën als de kleine slaapt ofzo.

VRIEND

3 jaar geleden

Van die stapel bakjes en Toet Toet auto’s.

3 jaar geleden

Reactie op Pamelaseerste

De la onder de box leeg halen. Alle luiers eruit speelgoed, doekjes. En dan ...
Hier ook haha!!

3 jaar geleden

Alles wat niet officieel speelgoed is 😂

3 jaar geleden

De krant, pak billendoekjes leegtrekken, lege kartonnen doos 😂

3 jaar geleden

De bak waar de oplaadkabels inzitten 🤣 en als we het over baby speelgoed hebben dan is hij weg van autootjes met name degene die je bij de Kruidvat kon sparen van Vtech met lampjes en muziek.

3 jaar geleden

Reactie op Roos4286

De bak waar de oplaadkabels inzitten 🤣 en als we het over baby speelgoed h ...
Hahaha hier ook kabels! En afstandsbediening, telefoons, bakjes, deurtjes... Hij heeft een autootje waar een kikker en een kat tevoorschijn komen als je op een knop drukt. Die vind hij heel leuk. En een soort knikkerbaan waar je een bal in kan doen en die rolt dan naar beneden. Kan hij nu ook zelf. Blokjes in een emmertje doen en dan alles weer eruit gooien :)

VRIEND

3 jaar geleden

Hier de huidige favorieten van mijn zoontje. Zoals je ziet heb ik een superveeleisende baby 😂. Zit je dan met je mooie en zorgvuldig uitgekozen speelgoed 🤭.

3 jaar geleden

Blokjes en de ringen van de tuimeltoren (daar kun je heerlijk mee op andere dingen slaan, ze tegen elkaar aan slaan of ze in je mond stoppen). Verder in de categorie overige: de emmer van de dweilset, vooral het mandje dat erbij hoort en de knoppen van alle kastdeuren.

3 jaar geleden

Reactie op Juliehm

Een lege fles en een lege verpakking billendoekjes..
Hier hetzelfde, halfvol waterflesje of pak met billendoekjes 🤭🤭

3 jaar geleden

Waarom nog speelgoed kopen eigenlijk 😁 Mijn zoontje ook, hij speelt het liefst met wat geen speelgoed is 🤷‍♀️ of met het bad uit het poppenhuis van zijn zus 😊 Zijn zus was heel anders, ze speelde urenlang met alle speeltjes, nu nog steeds.

3 jaar geleden

Lege flessen, speelgoed van de hond, alles wat rond ligt en geen speelgoed is 🙈🤣 Sinds een paar dagen de politiegarage van Toet toet auto's en hij heeft balletjes wat bij speelgoed horen die rolt hij door het huis en kruipt er achteraan

3 jaar geleden

Sleutelbos, sieraden en alles wat verder in huis staat. Lekker overal aanzitten en inzitten en opzitten.