7 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een maxi cosi beryl en een Emerald als je dat bedoelt met groep 1,2,3

3 jaar geleden

Wij hebben de cybex sirona S i size😃

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Wij hebben de cybex sirona S i size😃
Wij ook echt zo superfijn

3 jaar geleden

Wij hebben een Maxi Cosi Pearl 2 Way met isofix. Bevalt heel goed. Is een achterwaartse stoel waar ze goed in zit. Ze zit wat hoger waardoor ze ook naar buiten kan kijken. Ik vind vooral de manier van vast- en losmaken heel fijn.

3 jaar geleden

Oh, is overigens niet draaibaar. En qua ruimte...elke stoel groep 1 neemt veel ruimte in vind ik. 😅 De voorstoel kan niet meer helemaal naar achteren nu. Maar denk dat dat wellicht ook afhankelijk is van je auto.

3 jaar geleden

Reactie op Emwn

Wij ook echt zo superfijn
Ja ik zit er erg over te twijfelen.. die kun je eerst achterwaarts doen toch? Mja lijkt mij zo weinig beenruimte dan? En voorwaarts?

3 jaar geleden

Wij hebben ook de cybex cloud Z gehad maar daar heeft hij maar 6 maanden ingezeten.. werd te krap en hij vond het niet meer fijn in de stoel. Hebben nu de cybex sirona S de opvolger ervan en ben super tevreden. Draaibaar, kan nog licht in een stand achterover en hij kan nog steeds achteruit gebruikt worden ( doen we niet vaak maar met een lange rit of als hij slaapt wel. In de achteruit stand kan hij in een plattere ligstand )