25 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik margarine en 100% pindakaas.

4 jaar geleden

Alpro soja boter en pindakaas van "de kleine keuken" overigens niks mis met gewone boter alleen wij gebruiken zelf ook deze 🤷‍♀️
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

100% pindakaas AH huismerk en biologische ongezouten roomboter AH huismerk

4 jaar geleden

Wij hebben gewoon de goedkoopste eigenhuismerk halvarine en merkloze pindakaas.

4 jaar geleden

Blueband goede start en calve pindakaas

4 jaar geleden

Wij pindakaas van de kleine keuken, speciaal voor babytjes

4 jaar geleden

Roomboter en zelfgemaakte pindakaas.

4 jaar geleden

100% pindakaas naturel van ah, boter nog niet gebruikt, ik heb ergens gelezen dat het is beter om geen roomboter aan de baby te geven, ik ben vergeten waarom🤔maar margarine - maar margarine is toch veel ongezonder dan roomboter 🤔transvetten enzo🤔

4 jaar geleden

Pindakaas van de kleine keuken en biologische roomboter.

4 jaar geleden

Hier 100% pindakaas. Qua boter gebruikten we eerst Lurpak want dat eten we zelf ook. Maar ik las dit weekend dat margarine beter zou zijn voor baby's, omdat daar minder verzadigd vet in zit (https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/kinderen-en-jongeren/is-roomboter-margarine-of-halvarine-beter-voor-mijn-kind-.aspx). Dus nu Becel in huis gehaald 👍
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Gewoon huismerk margarine of wat we toevallig halen en calve pindakaas (heeeel dun)

4 jaar geleden

Reactie op Magda1977

100% pindakaas naturel van ah, boter nog niet gebruikt, ik heb ergens gelez ...
Ja wij hebben toen dat artikel ook gelezen en gebruiken voor de kinderen dus margarine. Ik weet zo niet meer wat de reden was, maar was een echt onderzoek.

4 jaar geleden

Oh ik geef gewoon normale boter hoor, ik geloof niet zo in dat margarine nou echt beter is en vind het zelf ook smerig dus ga het mn dochter dan ook niet geven. We hebben pindakaas van 100% pinda’s en zonder zout van TerraSana, gekocht bij de Ekoplaza. Vindt ze heerlijk.

4 jaar geleden

Ah

4 jaar geleden

Hier een baby met koemelkallergie dus een boter op basis van soya. Verder pindakaas naturel 100%

4 jaar geleden

Wij zelf gebruiken wajang boter. Minder zout en plantaardig. Dit was al voor de zwangerschap 🤣 Verder heb ik voor pindakaas de 100% van de ah genomen. Ze hebben deze in handige knijpzakjes. Dus staat er een pot voor zl niet te lang open

4 jaar geleden

Boter gebruik ik niet, dat vergeet ik steeds. Pindakaas 100% pinda van ah

4 jaar geleden

Hier gewoon blueband en nu nog pindakaas van de kleine keuken. Maar ga zelf pindakaas maken.. te makkelijk.. https://smikkels.nl/recepten/recept-voor-pindakaas/

4 jaar geleden

Ik smeer altijd blue band idee op haar broodje! En pindakaas ze eet er toch geen leeeeepels van op. Dus we hebben we gewoon die van Calve die wij het lekkerst vinden ☺️

4 jaar geleden

Ik heb trouwens een fijn overzicht van enkele babyvriendelijke soorten beleg. Als jullie het kunnen lezen.