63 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook 86 haha. Ze is over een paar daagjes 2.

2 jaar geleden

Ons kereltje is 88,5 cm en ook 12,1 kg. Hij heeft maat 92 aan. Sommige dingen van 86 past nog wel. Is ook maar net van welk merk het is.

2 jaar geleden

Hier ook een meisje die 9 april 2 jaar is geworden, en die sinds een paar weekjes in maat 86 zit ! Vind het ook altijd bijzonder om te zien op het label 12-18 maanden dan denk ik , is ze dan echt zoo klein ?

2 jaar geleden

Dan klopt er toch niks van die maataanduiding zou je zeggen toch? 🤣

2 jaar geleden

Die maatvoering klopt echt nooit🤦‍♀️. Ik kijk gewoon naar de lengte, maar vooral simpelweg of iets nog past of niet. Mijn zoontje heeft ong. hetzelfde en is ook 2.

2 jaar geleden

Onze dochter wordt 29 april 2 en weegt zo'n 9,6 kg. Ze zit nu in de overgang naar 86, draagt nog veel maatje 80. Onze dame is erg smal maar begint nu wel de lengte in te schieten

2 jaar geleden

Ligt aan de kleding. Sommige kleertjes 92, broeken nog wel echt 86. Ze js pas 2 geworden.

2 jaar geleden

Zoontje is 15 april 2 geworden. Is ong 93 cm en 12,5 kg ong. Het verschilt hier heel erg qua merk. Hij is smal en lang, en merk dat nu 86 nog wel past, maar wat strakker begint te zitten en we langzaam richting 92 gaan..

2 jaar geleden

Reactie op Esmee1405

Onze dochter wordt 29 april 2 en weegt zo'n 9,6 kg. Ze zit nu in de overgan ...
Oh joh, inderdaad smalletjes dan. Ons meisje zit qua gewicht al onder de gemiddelde lijn (maar nog steeds keurig). Ach, wat zeggen die lijntjes ook hè? Gemiddeldes bestaan niet zonder kindjes die boven en onder de lijn zouden zitten nietwaar? 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Oh joh, inderdaad smalletjes dan. Ons meisje zit qua gewicht al onder de ge ...
Precies! Bij haar geboorte woog ze 2770 gram, ze blijft haar eigen lijn volgen. Dat vind ik het belangrijkste! Ze ontwikkeld zich daarnaast verder goed, ze zal nooit een stevige dame worden denk ik

2 jaar geleden

Reactie op Esmee1405

Precies! Bij haar geboorte woog ze 2770 gram, ze blijft haar eigen lijn vol ...
Hihi, wou dat ik dat van mezelf kon zeggen 😜

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Hihi, wou dat ik dat van mezelf kon zeggen 😜
Ik ook🙈🤣 absoluut niet de bouw van mama

2 jaar geleden

7 april is onze dochter 2 geworden. Draagt maat 86/92

2 jaar geleden

Onze dochter wordt maandag 2 jaar. Ze weegt 15.4kg en is ongeveer 92 centimeter. Ze draagt nu meestal 98, sommige kleertjes nog 92…

2 jaar geleden

Onze dochter wordt maandag 2 jaar. Ze weegt 15.4kg en is ongeveer 92 centi ...
Oeh, dan kun jij al wel leuke peuterkleding shoppen. Hier dus nog 86, dat valt nog onder babykleding bij de meeste merken. Maar vind haar dus echt geen baby meer 🤭. Wil pittige kleding voor mijn kleine dame.

2 jaar geleden

Mijn zoon was laatst op het cb 14,k kg en 87 cm. Hij is net over naar maat 98, draagt van sommige merken ook nog wel maat 92.

2 jaar geleden

Onze dochter wordt over 2 daagjes 2. Ze draagt 86 en 92. Denk dat ze nu 11kg weegt...

2 jaar geleden

Hier net 2 - draagt 86 en soms 92, maar dat is haar toch meestal nog wel te groot.

2 jaar geleden

Mijn dochter is net 11 daagjes 2 jaar oud! Broekmaat 86 en bovenkleding 92 vd zomer zit ze volledig in 92

2 jaar geleden

Onze zoon werd gisteren 2. Nog niet zo lang geleden maakten wij de overstap naar maat 92. Hij heeft echt heel erg lang maat 80 kunnen dragen, dan een tijdje 86 en dan werd het vrij snel 92.