63 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 1 april 2 geworden en heeft maat 98. Weegt 14.7kg en ong. 95cm (moet m weer eens opmeten).

2 jaar geleden

Maat 86 broekjes en maat 92 bovenkleding. Rompertjes 86/92. Ze is 87 cm en 11 kg.

2 jaar geleden

Dochter vandaag 2 geworden en zit in maat 86/92. Ze weet bijna 11 kilo en is rond 87 cm lang.

2 jaar geleden

Zoontje 6 april 2 jaar geworden Hij draagt 98 soms 98/104 Hij heeft in maat 86 gezeten vanaf 1 jaar tot ongeveer 1,9 jaar. Maat 92 heeft ie zowat overgeslagen Hij is dan ook echt wel lang inmiddels 95 cm

2 jaar geleden

Hier ook maat 86! Wij hebben vaak dat een maatje groter qua lengte wel zou kunnen, maar dan veel te ruim zit🙈

2 jaar geleden

Hier maatje 92 al

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 20 april 2 geworden en heeft maat 92 deze zomer zeker 98 want hij zit al een tijd in 92 wel merk ik dat veel kleding verschillend valt h&m valt bijv wat ruimer en daar zou hij 92 nog wel even van kunnen dragen

2 jaar geleden

Zoontje, 7 april 2 geworden. Draagt 92 en 98. Gemiddeld postuur. En ik vloek dat de zomerbroekjes die ik wil van Hema ofwel 86/92 ofwel 98/104 zijn 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Zoontje, 7 april 2 geworden. Draagt 92 en 98. Gemiddeld postuur. En ik vloe ...
Dat laatste is herkenbaar! Sowieso gaan veel merken ineens van 92 over naar 98/104 en dat is dan echt nog véél te groot.

2 jaar geleden

Onze dochter heeft maat 92 maar shirtjes maat 80 van afgelopen zomer passen wel nog. Ze is vrij smal vandaar

2 jaar geleden

Zoontje van 2j draagt nu 98/104 maar al steeds vaker 104.

2 jaar geleden

Reactie op Coco88

Wauw, dan heb je al een flink stoere vent rondlopen dus!

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Wauw, dan heb je al een flink stoere vent rondlopen dus!
Ja, beetje uit de kluiten gewassen 😂 was “helaas” al vanaf t begin. Zou soms graag ruilen met een iets minder snel groeiend exemplaar hoor, heb je iets langer plezier van kleding ;-)

2 jaar geleden

Ons dochtertje van net 2 heeft maatje 86. Is altijd petite geweest 😊

2 jaar geleden

Reactie op Coco88

Hier precies zo. Broeken gaan niet zo hard daar passen kleinere maatjes nog net. Maar duurt niet lang meer. Gezien zn eet patroon de afgelopen dagen verwacht ik een groeispurt. 😱

2 jaar geleden

86 zit hier ook nog prima, sommige shirtjes en broekjes lijken wat krapper te worden😅. Toevallig van de week 92 besteld, dus ik vraag me af hoe dat straks zit😅

2 jaar geleden

Hier ook pas maat 92 hoor. Groeit alleen in de lengte, gewicht staat al 6 maanden stil. Hij is 91cm en 12.5 kilo, skrielkipje is het, maar eet verder prima, wisselt wel eens per dag.

2 jaar geleden

Hier ook pas maat 92 hoor. Groeit alleen in de lengte, gewicht staat al 6 m ...
Dan heeft ie gewoon een slanke bouw en een vlotte stofwisseling! ☺️ Zolang ze maar happy en gezond zijn!

2 jaar geleden

Onze dochter is 2 geworden op 16 april en zit in maat 98...soms een grote 92 nog..en schoenmaat 24

2 jaar geleden

Onze dochter van net 2 (26 maart) heeft maatje 86/92 en schoenmaat 20/21 😊 broekjes wel echt al 92 en shirts net hoe ze vallen.