63 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op mariska92-24

Onze dochter van net 2 (26 maart) heeft maatje 86/92 en schoenmaat 20/21 😊 ...
Schattige voetjes! Hier ook nog 86/92 maar schoenmaat 24 🙈

2 jaar geleden

Onze zoon is net 2 geworden en draagt maat 98/104. Korte broekjes maat 86 omdat het een smalletje is. 98 heeft hij voor de lengte echt nodig in lange broeken. Hij is 98 cm lang en 12,5 kilo.

2 jaar geleden

Ons dochter is sinds eind april 2 jaar, woog toen 11.5kg (nu 12kg), 85 cm en zit al lang op maat 92. Ze heeft nog al een dikke buik 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Esmee1405

Onze dochter wordt 29 april 2 en weegt zo'n 9,6 kg. Ze zit nu in de overgan ...
Onze dochters zijn exact even oud 😇

2 jaar geleden

Reactie op Lele

Ons dochter is sinds eind april 2 jaar, woog toen 11.5kg (nu 12kg), 85 cm e ...
Zo'n schattig bol peuterbuikje 🥰

2 jaar geleden

Ik vind het ook niet echt kloppen hoor. Zoontje is 2 jaar 2 maanden en draagt 86 en 92, beetje afhankelijk van het merk. Sommige H&M broekjes nog zelfs 80.

2 jaar geleden

Reactie op JessV90

Ik vind het ook niet echt kloppen hoor. Zoontje is 2 jaar 2 maanden en draa ...
Ja echt bizar hoeveel verschil er in zit hè?

2 jaar geleden

Waarom zie ik dit bericht nu pas. Ik weet inmiddels dat de maataanduidingen in winkels niet helemaal kloppen maar toch fijn om te lezen. Ons dametje van 23 april is trouwens ca 87 cm lang, draagt vooral mt 92 weegt 11.5 kg en mt schoen 21....

2 jaar geleden

Dochter van 6 april (2020) heeft net maat 92 en schoenmaat 24 😅

2 jaar geleden

Reactie op MamavanAnna

Dochter van 6 april (2020) heeft net maat 92 en schoenmaat 24 😅
Hier inmiddels dezelfde maten.

2 jaar geleden

Reactie op Coco88

Ja, beetje uit de kluiten gewassen 😂 was “helaas” al vanaf t begin. Zou so ...
Maar die 98/104 gaat heel lang mee hoor! 🙂 Merk nu dat mijn modelletje even wat “stil” staat. Ik heb ook nog een handzamer modelletje thuis, die is net 1 geworden en die past nog met gemak in 74.. dat droeg die “lange” al met 5 maanden 😂

2 jaar geleden

Reactie op Coco88

Zoontje van 2j draagt nu 98/104 maar al steeds vaker 104.
Hier ook een groot mannetje met maat 98/104. 😀 Praat nog niet heel veel. Heb al een paar keer gehad dat onbekenden hem ouder schatten en dan maar vragen hoe oud is hij eigenlijk 😂

2 jaar geleden

Reactie op Gdnss

Hier ook een groot mannetje met maat 98/104. 😀 Praat nog niet heel veel. H ...
Oef ja, haha. Onze oudste praat ook nog eens erg goed. Hij wordt heel vaak overschat daardoor (ook door onszelf soms). Best wel een dingetje eigenlijk. 🥲

2 jaar geleden

Reactie op De Krullevaar

Oef ja, haha. Onze oudste praat ook nog eens erg goed. Hij wordt heel vaak ...
Ons meisje praat ook goed, vrouw bij het gemeentehuis vroeg laatst of ze haar naam al kon schrijven. Hoezo overschatten?! 🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Onze dochter van 2 april zit net op maatje 86 en gaat net over naar schoenmaat 22, fijn dametje

2 jaar geleden

Dochter is van 9 april en draagt 92. 86 past nog wel, maar koop ik niet meer. Schoenmaatje 22

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 18 april draagt kleding 92, maar past 86 romper ook nog wel. Hahah Schoenmaat is nu 23,5 en soms dus ook 24, afhankelijk van het model.

2 jaar geleden

Onze dochter (van 23 april) heeft nu 92, maar groeit heel langzaam in 98. Ze heeft schoenmaat 22, maar ook dat duurt niet meer lang.

2 jaar geleden

Onze dochter van 7 april draagt maat 92, en schoenen 25

2 jaar geleden

Dochter van 10 april maat 92 en schoenmaat 22 🥰