23 Reacties

5 jaar geleden

Olvarit is hetzelfde als bambix volgens mij. Onze jongen van 6,5 maand drinkt nu de fijne granen pap van Olvarit!

5 jaar geleden

Wat vroeger bambix heette is nu Olvarit
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Reactie op DRV

Wat vroeger bambix heette is nu Olvarit
Hier heb ik overigens wel goede ervaringen mee

5 jaar geleden

Deze! 6 scheppen in een fles van 180+6, gaat fantastisch. Lekker in een schaaltje met een lepel!

5 jaar geleden

Deze gebruiken wij op dit moment. Ben niet erg merk gehecht. De rijstebloem hadden we van Olvarit. Over beide zijn we tevreden.

5 jaar geleden

Reactie op Peppel

Olvarit is hetzelfde als bambix volgens mij. Onze jongen van 6,5 maand drin ...
Mag ik vragen welke fles en speen je voor deze pap gebruikt? Ik heb al zoveel geprobeerd maar of de speen verstopt of er komt te veel uit waardoor mijn zoontje zich verslikt.. Dus ik gebruik nu maar van olvarit tarwe en haver 6+ dat is wat fijner spul, maar ik wil eigenlijk ook bambix gaan geven

5 jaar geleden

De 3 standen speen van difrax werkte goed. We gebruiken nu een minder bekend merk twistshake met de 4 maanden speen en zijn daar erg tevreden over. De 6 maanden speen is nog net te snel. Wij gebruiken ook Olvarit fijne granen de biologische variant.

5 jaar geleden

Reactie op Shelly25

Mag ik vragen welke fles en speen je voor deze pap gebruikt? Ik heb al zove ...
Ik gebruik nu difrax fles met L speen. Wij zijn hier ook enorm mee aan het tobben geweest! Ik heb een heel arsenaal aan flessen en spenen inmiddels 😂

5 jaar geleden

De biologische spelt pap van AH! €1,49 geloof ik. Erg tevreden!!

5 jaar geleden

Ziet er zo uit!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Vraagje, geven jullie dit ipv een flesvoeding?

5 jaar geleden

Wij gebruiken biobim!

5 jaar geleden

Reactie op Schaapje89

Gemengd met flesvoeding. De granen gaan door de fles heen. Dus technisch gezien vervangt het een ‘normale’ fles!

5 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Gemengd met flesvoeding. De granen gaan door de fles heen. Dus technisch ge ...
Dus een normale flesvoeding en dan een paar schepjes van die pap?

5 jaar geleden

Reactie op Schaapje89

Dus een normale flesvoeding en dan een paar schepjes van die pap?
Precies dat! 🙂 Ik maak een fles (180 water en 6 schepjes melk), dat giet ik in een kom en daar doe ik 6 scheppen granen bij. Even door-roeren en eten maar! Vind ze heerlijk! We zitten er elke ochtend zo bij (op de foto kreeg ze warme maaltijd maar de pap doen we precies zo!)

5 jaar geleden

Reactie op Schaapje89

Ik heb het bij de oudste zo benaderd dat ze of een boterham kreeg en daarna een fles of van de fles die ze normaal kreeg een pap maken. Dan zit de boterham zeg maar in de fles. Onze was alleen geen fan van pap dus dat kreeg ze alleen als we geen tijd hadden voor een boterham én fles.

5 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Deze! 6 scheppen in een fles van 180+6, gaat fantastisch. Lekker in een sch ...
Hoort deze pap zo vloeibaar te zijn? Ik gebruik 200 ml 6 schepjes en 6 schepjes pap. Onze pap is erg dun vind ik

5 jaar geleden

Ik gebruik t schepje uit de nutrilon pak voor de pap, is het daarom dun? Moet ik in eetlepels tellen?

5 jaar geleden

Reactie op M.N.E ❤️

Ik gebruik t schepje uit de nutrilon pak voor de pap, is het daarom dun? Mo ...
Ja, in eetlepels. Op de verpakking staat ook hoeveel gram granen voor 200 ml voeding.

5 jaar geleden

Reactie op M.N.E ❤️

Ik gebruik t schepje uit de nutrilon pak voor de pap, is het daarom dun? Mo ...
Inderdaad in afgestreken eetlepels! 👍🏼