23 Reacties
5 jaar geleden
Deze! 6 scheppen in een fles van 180+6, gaat fantastisch. Lekker in een schaaltje met een lepel!

5 jaar geleden
Deze gebruiken wij op dit moment. Ben niet erg merk gehecht. De rijstebloem hadden we van Olvarit. Over beide zijn we tevreden.

5 jaar geleden
Reactie op Peppel
Olvarit is hetzelfde als bambix volgens mij. Onze jongen van 6,5 maand drin ...
Mag ik vragen welke fles en speen je voor deze pap gebruikt? Ik heb al zoveel geprobeerd maar of de speen verstopt of er komt te veel uit waardoor mijn zoontje zich verslikt..
Dus ik gebruik nu maar van olvarit tarwe en haver 6+ dat is wat fijner spul, maar ik wil eigenlijk ook bambix gaan geven
5 jaar geleden
Reactie op Schaapje89
Vraagje, geven jullie dit ipv een flesvoeding?
Gemengd met flesvoeding. De granen gaan door de fles heen. Dus technisch gezien vervangt het een ‘normale’ fles!
5 jaar geleden
Reactie op KayleighLehmann
Gemengd met flesvoeding. De granen gaan door de fles heen. Dus technisch ge ...
Dus een normale flesvoeding en dan een paar schepjes van die pap?
5 jaar geleden
Reactie op Schaapje89
Dus een normale flesvoeding en dan een paar schepjes van die pap?
Precies dat! 🙂 Ik maak een fles (180 water en 6 schepjes melk), dat giet ik in een kom en daar doe ik 6 scheppen granen bij. Even door-roeren en eten maar! Vind ze heerlijk! We zitten er elke ochtend zo bij (op de foto kreeg ze warme maaltijd maar de pap doen we precies zo!)

5 jaar geleden
Reactie op Schaapje89
Vraagje, geven jullie dit ipv een flesvoeding?
Ik heb het bij de oudste zo benaderd dat ze of een boterham kreeg en daarna een fles of van de fles die ze normaal kreeg een pap maken. Dan zit de boterham zeg maar in de fles. Onze was alleen geen fan van pap dus dat kreeg ze alleen als we geen tijd hadden voor een boterham én fles.
5 jaar geleden
Reactie op M.N.E ❤️
Ik gebruik t schepje uit de nutrilon pak voor de pap, is het daarom dun? Mo ...
Inderdaad in afgestreken eetlepels! 👍🏼