19 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb voornamelijk nike en adidas sportschoenen voor de kleine

3 jaar geleden

Ik vind sommige shoesme schoentjes erg fijn. Die ik heb zijn stoer en gaan makkelijk aan

3 jaar geleden

Mijn zoontje 17 maanden heeft maat 21 van stones en bones. Hij stapt er heel goed mee! Kon al stappen toen hij 13 maanden was.

3 jaar geleden

Hier met 12 maanden een stabiel lopend dametje, wij hebben toen adidas met klittenband gehaald, hier heeft ze een hele tijd op kunnen lopen en nu net afgelopen vrijdag mt 22 schoenen van scapino gehaald merk: bluebox, hier loopt ze ook gemakkelijk op weg.

3 jaar geleden

Ik ben erg tevreden over nike pico. Die zitten bij mijn dochter top. Gaan ook lang mee! Ze loopt sinds 11 maand en zit nu op het 2e paar

3 jaar geleden

Super! Bedankt voor de tips

3 jaar geleden

Donsje.com heeft prachtige schoentjes!

3 jaar geleden

Ik vind de Shoesme Babyflex (extreme flex concept) schoentjes heel fijn. Daar zit een soort flexibel deel in de zool, waardoor ze goed de voetjes kunnen afwikkelen. Onze dochter loopt ook al een paar maanden heel goed, maar ik merkte dat ze met die stugge zolen haar voetjes gewoon plat neerzette en dan kreeg ze een soort rare waggelgang.

3 jaar geleden

Reactie op MHD-24

Ik vind de Shoesme Babyflex (extreme flex concept) schoentjes heel fijn. Da ...
Dank je, deze zijn top idd. Die heeft ze nu !

3 jaar geleden

Iemand ervaring met bunnies ? Ik twijfel tussen shoesme en bunnies ?

3 jaar geleden

Mijn dochter draagt Bopy, ik de k een Frans merk. Via Vinted aangeschaft.

3 jaar geleden

Die van mij is erg uit de kluiten gewassen is net 17 maanden en heeft schoenmaat 24. Hij loopt gelukkig al wat langer en goed dus heeft ook geen loopleer schoentjes nodig. Laatst hebben ik flexibele maar toch stevige stappers gekocht van lurchi. Hij loopt er erg goed op en even goed belangrijk, ik krijg ze makkelijk aan en uit! Succes met je zoektocht!

3 jaar geleden

Ik heb voor nu toch nog maar de flex van Shoesme gekocht Ik zag ze in de aanbieding.voor maar 29,95, dus kon t niet laten liggen. Volgende maand, als t echt fris gaat worden, wil ik wat warmere schoentjes/laarsjes er bij kopen Voor nu ben ik ook aan t kijken voor regenlaarsjes.

3 jaar geleden

Ik heb voor nu toch nog maar de flex van Shoesme gekocht Ik zag ze in de aa ...
Waar waren deze in de aanbieding? Super tof 😍

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Waar waren deze in de aanbieding? Super tof 😍
Bij Schuurman. Ik had de laatste maat 21, naar zie nu dat er weer anderen zijn. https://www.schuurman-schoenen.nl/veterschoenen/hoge-veterschoenen/shoesme-baby-flex-roze/6000054589c56.html?gclid=CjwKCAjwhuCKBhADEiwA1HegORMzg91jdTxtcXuvECN7YPyZuETB75BQGxVAzEhy-ALeYt4ufdUyERoCjh0QAvD_BwE

3 jaar geleden

Bij Schuurman. Ik had de laatste maat 21, naar zie nu dat er weer anderen z ...
Oh ja, voor gratis verzenden moet je even een tas er bij kopen van een euro...😉

3 jaar geleden

Oh ja, voor gratis verzenden moet je even een tas er bij kopen van een euro ...
Heeel tof! Ik heb deze laarsjes voor Nova, bij de scapino 29,95 🥰 loopt ze heerlijk op met een lichte voering

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Heeel tof! Ik heb deze laarsjes voor Nova, bij de scapino 29,95 🥰 loopt ze ...
Die zijn wel mooi ja. Heb je de shoesme genomen?

3 jaar geleden

Die zijn wel mooi ja. Heb je de shoesme genomen?
Nee heb ze toch niet genomen 🙈