177 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Ukkiepluis

Gisteren was ik 12 weken + 1 dag en is deze echo genomen. Hoe kan je zien j ...
Lang verhaal om uit te leggen maar Google eens nub theorie dan zie je duidelijke voorbeelden! Korte uitleg: uitsteekseltje wat t geslacht wordt staat bij jongens schuin omhoog en meisjes recht evenredig met ruggengraat. Ik zie bij jou alleen de Nub niet duidelijk in beeld

5 jaar geleden

Reactie op Mar1234

Spannend! Lijkt écht heel veel op den meisje mits het de nub is wat ik zie ...
Ja klopt dat wist ik idd! Deze echo was ik 12+5😊😊

5 jaar geleden

Willen jullie ook eens bij mij kijken? Gewoon nieuwsgierig vandaag termijn echo gehad

5 jaar geleden

Het valt me echt op dat er zoveel verschil in echo kwaliteit is! Sommige super duidelijke fotos en sommige best wel heel wazig! Dacht dat anno 2019 het allemaal toch wel best duidelijk zou zijn...

5 jaar geleden

Volgens mij is dat het verschil met 2d en 3d echo of niet? Ik weet het niet vergeleken met 2 week geleden is die van mij duidelijk,daar kon ik echt geen gehakt van maken. Vind moeilijk om.echos te ontcijferen

5 jaar geleden

Reactie op Edje

Willen jullie ook eens bij mij kijken? Gewoon nieuwsgierig vandaag termijn ...
Hoeveel weken was jij hier?

5 jaar geleden

Reactie op Lindah1989

Het valt me echt op dat er zoveel verschil in echo kwaliteit is! Sommige su ...
De VK heeft mij dat uitgelegd. Die van mijn zusje was namelijk onduidelijker als mijne, met dezelfde apparatuur. Dat ligt oa aan je postuur. Als het niet door zoveel “lagen” hoeft, krijg je een duidelijke echo.

5 jaar geleden

Reactie op Lindah1989

Het valt me echt op dat er zoveel verschil in echo kwaliteit is! Sommige su ...
Ja klopt er zit veel verschil in. Die van de pretecho praktijk is ook bij ons veeeel beter dan de verloskundige. Maar bij de verloskundige is om de gezondheid te bekijken bij de pret echo om details en uiterlijk van t kindje te bekijken en investering in zulke echo apparatuur verdienen ze terug door er per 2D/3D echo flink bedrag voor te vragen. De ene praktijk heeft net nieuwe apparatuur aangeschaft en de andere (nog) niet. Ook heeft je eigen postuur en of je een (redelijk) volle blaas hebt invloed. Door je volle blaas kunnen de echo geluiden op een of andere manier beter heen. Ook of je oliën/lotion op je huid had maakt verschil want de gel die ze aanbrengen voorkomt lucht tussen apparatuur en je buik en moet goed hechten.

5 jaar geleden

Wij hebben daarnet een echo gehad op twee weken. Als ik de NUB zou geloven, denk ik dat we grote kans hebben op een meisje. We krijgen het in ieder geval volgende week te horen wanneer de uitslag van de NIPT binnen is. :)

5 jaar geleden

Reactie op RubyNora

Hoeveel weken was jij hier?
Gister 12 weken de foto was ook van gister

5 jaar geleden

Iemand die dit kan zien? 😃

5 jaar geleden

Kan iemand al zien of het een jongetje of meisje is?

5 jaar geleden

Of op deze? 🎀💙

5 jaar geleden

🎀💙?

5 jaar geleden

Kan iemand al zien of het een jongetje of meisje is?
Meisje

5 jaar geleden

Ik denk wij ook n meisje! 1 nov weten we het zeker! Wat denken jullie?💙💖

5 jaar geleden

Niet de meest duidelijke, maar stil liggen is blijkbaar lastig 😝 iemand een idee?

5 jaar geleden

Reactie op Beer26

Niet de meest duidelijke, maar stil liggen is blijkbaar lastig 😝 iemand ee ...
Meisje denk ik hoe ver ben je hier

5 jaar geleden

Te ver genomen kan oook niet inzoomen

5 jaar geleden

13 weken