19 Reacties

3 jaar geleden

Ik herken je helemaal. Voel me soms net een politieagent en ben soms blij als ik even naar het werk kan🤭... Ik blijf steeds maar herhalen als iets niet mag. En als ik het helemaal zat ben dan zet ik hem in de box (ja die staat er nog🤣, in deze situaties heel handig) . Hij piept dan eerst maar na een poosje gaat hij daarin gewoon wat spelen.. Eigenlijk geen tips...

3 jaar geleden

Ik volg want heb ook geen idee 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Hier hetzelfde 😅 Gillen, op de grond liggen, zichzelf op haar hoofd slaan..Wij maakten ons al zorgen om haar pittige buien, maar ze is gelukkig niet de enige...Hier ook consequent blijven en proberen af te leiden met iets dat wel mag. En inderdaad, ook bij ons staat de box nog 😆

3 jaar geleden

Ik probeer af te leiden. Als ze begint met zo'n bui kijk ik de andere kant op, ga ik wat anders doen. Ze heeft heel snel door dat ze daar geen aandacht mee wint

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Ik herken je helemaal. Voel me soms net een politieagent en ben soms blij a ...
Erg he🙊. Bij ons staat de box er ook nog en doe precies het zelfde! En idd heerlijk een dagje werken 😂

3 jaar geleden

Reactie op Miarnold

Ik probeer af te leiden. Als ze begint met zo'n bui kijk ik de andere kant ...
Ja slim even afleiden. Dat ga ik doen!

3 jaar geleden

Oh vandaag was het toppunt haha! Precies zo’n situatie als jou foto de laatste tijd. Ik zei nog die box ( die vol ligt met speelgoed als opberg ruimte 🤣) gaan we maar weer gebruiken. Hij klimt sinds kort op de eettafel als ik niet oplet, wilt de heeeeeele dag me vinger vasthouden en onnodig met mij rondlopen als ik me los wurm is het 1 drama, niks is goed bij alles gillen en schreeuwen, niet meer in de kinderwagen/ auto stoel willen, rommel maken en hoe hard ik t ook negeer of juist zeg dat t niet mag gaat hij op de grond liggen of schreeuwen en aan me been hangen. 9/10 x kan ik er nog om lachen omdat het nergens om gaat maar als dit de heeeeeeee dag doorgaat word ik wel gek 😅. Ik heb iedergeval geen oplossing 😅🤭🤣

3 jaar geleden

Reactie op Emanuel.K

Oh vandaag was het toppunt haha! Precies zo’n situatie als jou foto de laat ...
Jaaaaa, die vinger vasthouden en overal naar toe willen lopen (altijd een andere richting dan die mij uitkomt ook 🤣🙈). Ze kan helaas niet los lopen (ze kan het wel, maar is nog te onzeker). Ze houdt mijn vinger ook zó stevig vast dat ze mijn bloedcirculatie afknelt 🤭. Ach, we komen er wel. Deze mama gaat maar zo vroeg als mogelijk naar bed om batterijtje op te laden! Trusten alvast! 😝😴

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Ik herken je helemaal. Voel me soms net een politieagent en ben soms blij a ...
Hier precies hetzelfde ! Box is erg handig in deze periode met het drammen en zeuren. Voor die kleine man ook erg fijn om daar dan even tot rust te komen na een driftbui ! 🤣 het is best pittig soms maar soms denk ik, het hoort erbij, het hoort erbij het is maar een fase 🧘‍♀️🤣

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Jaaaaa, die vinger vasthouden en overal naar toe willen lopen (altijd een a ...
Hahahah oh nou ene kant komt dat dan ook weer mooi uit toch 🤣 ja idd soms knakt me vinger gewoon omdat die hem omdraait en doordramt dat hij zijn kant op wil lopen. Haha ja ook dat is t probleem we waren half 8 aangekleed klaar en wel, middag dutje van 1,5 uur rond 13:00 maar hij loopt nog vrolijk rond nu hoor.. slapen is namelijk ook een feestje hier 😒

3 jaar geleden

Reactie op Emanuel.K

Hahahah oh nou ene kant komt dat dan ook weer mooi uit toch 🤣 ja idd soms ...
Ooow, sterkte dan! Hier is de lengte van haar dutje nog wel een ding, maar 's nachts slaapt ze eigenlijk altijd goed. We leggen haar in haar ledikantje en we hoeven er nooit heen 's nachts. Daar boffen we echt mee!

3 jaar geleden

Het aankleden smorgens is ook een dramaa, een heel gevecht, worstel wedstrijd 🥵 het zweet staat dan op mn rug. Ze is dan zo kwaad en boos. Uiteraard ga ik door totdat ze helemaal is aangekleed. Zo mama klaar! Ze staat op, kijkt me aan en loopt op haar gemakje naar haar speeltjes en zwaait daaaag 🤣😳😵

3 jaar geleden

Reactie op Vanhilten

Het aankleden smorgens is ook een dramaa, een heel gevecht, worstel wedstri ...
O ja wat erg he! 😅 verschonen is hier ook een drama. Gisteren ook een worstelpartij gehad, plast hij ook nog eens alles er onder terwijl ik een poging doe om zijn luier om te doen... Grrrr!! Verder is hij heel lief😆💙

3 jaar geleden

Als je z'n boekje afpakt omdat hij erop zit te kauwen 😅 alsof de wereld vergaat. Vaak helpt kort vertellen waarom het niet mag en vervolgens hem afleiden bij hem wel. Ik lach me van binnen wel kapot

3 jaar geleden

Reactie op Lindah1989

Als je z'n boekje afpakt omdat hij erop zit te kauwen 😅 alsof de wereld ve ...
Maar dat is toch ook het einde van de wereld!? 🤭

3 jaar geleden

Hier ook herkenbaar! En ook de worstelpartijen met verschonen/aankleden! Dan zijn ze ook ineens mega sterk! Laatst had ons zoontje een tijdje een periode dat als wij zeiden dat iets niet mocht of afpakten hij een ander speeltje pakte en dat dan boos weggooit of bijv naar een deur liep en die snel dicht slaat.. en ons een blik gaf op een manier van ‘ik mag dat niet van jullie dan doe ik dit lekker wel’… en dan als ouder zijnde serieus moeten blijven terwijl het er super grappig uit zag..

3 jaar geleden

Ik kwam zojuist via Insta van Ouders van Nu deze tegen: The Four S-methode. Misschien heeft iemand er iets aan.