6 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk dat het hier nog een beetje vroeg is. Als we hem er op zetten plast hij wel altijd maar hij geeft niet aan als hij moet plassen of poepen dus ik weet het niet zo goed🤷‍♀️

2 jaar geleden

Hier al 3 maal geplast op potje doordat hij uit bad kwam en aangaf "pipi". Dus hij weet al er komt pipi, maar doet het wel liever in de pamper. Hij doet maar klein beetje op potje. Heeft er nog wat schrik van. De rest doet hij dan meteen als de pamper aan is.

2 jaar geleden

Wanneer zijn jullie begonnen? (Welk moment of signaal)

2 jaar geleden

Reactie op Annepan

Wanneer zijn jullie begonnen? (Welk moment of signaal)
2 maanden geleden heb ik het potje klaar gezet. Ik heb al een zoon van 4 en hij gaat meestal mee als hij naar toilet gaat. Dus bij een 2de kindje zal dit misschien vlotter gaan. Hij zei dan ook al vaak pipi en weet nu zelf wanneer hij pipi of kaka doet in zijn pamper.

2 jaar geleden

Hier ook bezig nadat ze al een tijdje aangaf wanneer ze iets gedaan heeft maar op het potje zetten nog niet helemaal een succes hoor. Heb gelezen dat het echte besef meestal pas komt vanaf 2 jaar. We houden het voorlopig maar spelenderwijs

2 jaar geleden

Wij wachten tot het voorjaar, dan is het wat warmer en kan je een kindje makkelijker zonder luier in een romper en/of broekje rond laten lopen.