5 Reacties
3 jaar geleden
Wij zitten nog erg in twijfel. We hebben eind augustus/begin september vakantie. Ik denk dat wij wachten met boeken tot 1 of 2 weken voordat wij vakantie hebben.
Ik zou zo graag naar het buitenland willen, echt even ergens anders heen. We hebben een shit jaar achter de rug dus we zijn er wel aan toe😆
3 jaar geleden
Wij hadden de vakantie van vorig jaar omgeboekt naar dit jaar. Niet wetende dat dit nog niet voorbij zou zijn, haha! We gaan 11 dagen naar Griekenland waar het nu gelukkig geel is maar we moeten wel met het vliegtuig. Ik vind het heel spannend maar ik zet mijn verstand op nul en we gaan! (tenzij het reisadvies aangepast wordt natuurlijk) Als ik niet geboekt zou hebben zou ik overigens ook wachten tot een paar weken van tevoren. Succes met de keuze!
3 jaar geleden
Voor ons is het een reden om toch nog wat langer te wachten met naar buitenland op vakantie..
sowieso wil ons mannetje niet lang op schoot zitten en is veel te beweeglijk, dus voornamelijk mijn partner wil geen gedoe met een huilend kind in een vliegtuig 😂
Wij wonen zelf in Friesland en hebben 2 weken naar Zeeland geboekt.. das voor ons ook niet in de buurt..
Vind het zelf opzich wel jammer.. wij zijn meestal van de zon zee strand vakanties.. dus vind het nu voornamelijk een grote gok of we een beetje mooi weer zullen hebben. Wij hebben dus wel een park gekozen waar ook een overdekt zwembad bij zit, dat mocht het toch slecht weer zijn je in elk geval wel kan zwemmen.. er van uitgaande dat zwembaden dan hopelijk gwn open zijn..
3 jaar geleden
Wij hebben in januari al geboekt, we gaan eind juli een week naar Frankrijk met t vliegtuig, we zijn vorig jaar niet geweest en zijn er nu echt aan toe. Vorig jaar in de zomer viel t ook redelijk mee met de corona en toen startte ook de vaccinaties dus wij dachten boeken!
En nu word ik ook nog eind juni al gevaccineerd, en mijn vriend ook, dus blij met onze keus!