19 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb die van dermatologe Jetske Ultee besteld. Je kunt via de website ook vragen over het product stellen, of het geschikt is voor de eczeemgevoelige huid bijvoorbeeld. https://www.dr-jetskeultee-skincare.nl/producten/zonnebrandcremes-dr-jetske-ultee/suncover-spf-30-1000ml.html Is een megafles, lekker handig! Maar er is ook een kleinere flacon.

3 jaar geleden

La Roche posay, bij de apotheek.

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Ik heb die van dermatologe Jetske Ultee besteld. Je kunt via de website ook ...
Dankje! Ik ga het eens bekijken!

3 jaar geleden

Wij hebben van Dr's Leenarts. Gebruik deze ook voor mij zelf. Van alle andere krijg ik uitslag en deze niet. Dochter reageert er ook heel goed op.

3 jaar geleden

Avene! Super spul, ik gebruik het al jaren ook voor baby's!

3 jaar geleden

Reactie op AHo

Wij hebben van Dr's Leenarts. Gebruik deze ook voor mij zelf. Van alle ande ...
Ja, hier hoorde ik inderdaad goede dingen over. Dankje!

3 jaar geleden

Reactie op TMD

Avene! Super spul, ik gebruik het al jaren ook voor baby's!
Dankje, ga het eens bekijken.

3 jaar geleden

Wij gebruiken eucerin atopi control, is ook een zonnebrand variant👌🏻

3 jaar geleden

Ik heb zelf eczeem en in mijn ervaring is het een kwestie van proberen. Ik kan bijvoorbeeld absoluut niet tegen nivea maar wel tegen garnier Ambre solaire. Terwijl daar ook parfum in zit. Voor t twee baby huidje zou ik eens kijken of je iets kan vinden voor de gevoelige huid. Er ligt genoeg in het schap tegenwoordig. Andere optie is even via apotheek en bijv kiezen voor vichy. Vaak kan je ook kleine tubes kopen, handig om even te kijken hoe de huid reageert

3 jaar geleden

Reactie op Coco88

Ik heb zelf eczeem en in mijn ervaring is het een kwestie van proberen. Ik ...
Helemaal waar. Denk dat ik eens de apotheek inloop. Dankje!

3 jaar geleden

Ik gebruik Vision voor mijzelf en mijn zoon (ik heb eczeem, hij een gevoelige huid). Hebben we beide geen last van.

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Ik heb die van dermatologe Jetske Ultee besteld. Je kunt via de website ook ...
Deze inderdaad! Gebruiken wij al jaren voor onszelf. Ècht meukvrij (zonder parfum, alcohol maar ook de minder bekende irriterende ingrediënten) en ook met goede ingrediënten en voor wat je krijgt betaalbaar doordat het non-profit is (Jetske Ultee wil dat elk kind/mens toegang heeft tot goede zonnebrandcrème) 😊

3 jaar geleden

Wij gebruiken die van Eucerin, die kan hij goed hebben. Voor naar het KDV geef ik van de Etos de sensitive mee. Die smeren ze niet zo vaak, dus dat kan ook nog wel

3 jaar geleden

We hebben destijds voor mijn dochter de zonnecrème van A-derma aangeraden gekregen via de kinderarts, de "AD" versie is voor de huid met neiging tot eczeem. Altijd heel tevreden van geweest, gebruik het nu voor beide kindjes. Je vind deze vaak in promo op online apotheeksites.

3 jaar geleden

Biodermal zonnebrand kids voor gevoelig huidje. Bij de mijne werkt het goed 👍🏻 maar ieder kindje is anders natuurlijk maar misschien is het ook het proberen waard voor jou. 😊

3 jaar geleden

Ik heb ladival voor mijn dochter ook die heeft veel last van eczeem. Staat ook op de voorkant dat ladival geschikt is voor kinderen met atopisch eczeem. Ben er erg blij mee.

3 jaar geleden

Oh lief is een fijne zonnebrand zonder troep. Wij zijn heel te vreden.

3 jaar geleden

Wij hebben die van eucerin van de apotheek fijn spul

3 jaar geleden

Loveli! Zonder troep, zonder geur en super fijn spul