5 Reacties

2 jaar geleden

Niet perse met het rondje lopen maar wel bij zo goed als alles. Als het zen dagje niet is en er gaat iets mis dan kan het alleen goed komen als meneertje zen zin krijgt. Maar ik geef bij nooit toe, afhankelijk waarover het gaat. Daarnet bij het avond eten had hij parelcouscous en een restje van gisteren witloof met kaas en hesp. Nu heeft hij koemelk intolerantie dus kan hij dat niet eten. Hij wilde echt wat ik had en brullen, tieren, bord wegduwen ( meestal op de grond, maar vandaag dus niet). Uitgelegd dat hij niet kan eten omwille van pijn aan buik, tutje gegeven omdat hij echt niet meer kon en er dan ook niet meer uitgeraakt. Tutje gooide ie weg. 3 keer gezegd en dan laten brullen tot mama klaar was met eten. Dan gevraagd of hij nog iets wilde want dat we van tafel gingen. Helaas niks gegeten maar het is wat het is. (Vanmiddag gelukkig wel goed boterhammetje met groentjes gegeten en fruitjes namiddag ook goed)

2 jaar geleden

*Ik had het restje

2 jaar geleden

Reactie op Baby Versteynen

Niet perse met het rondje lopen maar wel bij zo goed als alles. Als het zen ...
Hij heeft het inderdaad ook met eten of andere dingen die niet maar zijn zin gaan, is natuurlijk ook de leeftijd. Alleen omdat het met lopen altijd is valt mij dit extra op.

2 jaar geleden

Hier ook wel herkenbaar! Niet dat hij elke keer een woedeaanval krijgt als we een andere kant op gaan, maar wel dat hij bepaalde routes kent en die wil lopen.. hier heeft hij alleen de gewoonte dat als we een andere kant op gaan hij dan maar getild wil worden en z’n beentjes op zijn manier niet meer kunnen lopen 🙈

2 jaar geleden

Niet zo gek hoor, kinderen houden van voorspelbaarheid en zijn gek op herhaling.