50 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Inderdaad... Al die vragen die door je hoofd spoken hè?
Jaa verschrikkelijk! Maar het belangrijkste met de echo is voor mij echt dat het kindje in de baarmoeder zit en natuurlijk een kloppend hartje heeft. Heb een miskraam gehad voordat ik mijn april baby heb mogen verwelkomen, dus blijf angstig of alles wel goed zit..
3 jaar geleden
Hier ook 4,5 maand zwanger zoontje 10 maanden. Ik geef nog steeds borstvoeding hoe doen jullie dat
3 jaar geleden
Zijn jullie ook zo enorm moe? Ik ben veel vermoeider dan de vorige keer lijkt het wel. Al was het toen augustus/september en heb ik dan altijd meer energie door het zonnetje en het vele buiten zijn. Maar nu lijkt het echt dubbel zo vermoeiend. Ben ook echt superbleek, heel charmant 🤭. En piesen gaat ook weer prima, Moeders voor Moeders flessen komen wel vol! 😂
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Zijn jullie ook zo enorm moe? Ik ben veel vermoeider dan de vorige keer lij ...
Yep! Die vermoeidheid is killing!
3 jaar geleden
Hier ook weer zwanger. Een cadeautje. 6 april bevallen en nu 8 augustus uitgerekend van weer een meisje! Nu 16 wk zwanger.
3 jaar geleden
Reactie op bibi2020-24
Hier ook 4,5 maand zwanger zoontje 10 maanden. Ik geef nog steeds borstvoed ...
Dat ik er achter kwam dat ik zwanger was, liep mijn borstvoeding erg terug en ging ze bijten 🥺. Ben er toen mee gestopt. Bijna 9 mnd bv gegeven.
3 jaar geleden
Gisteren eerste echo gehad. Ben weekje terug gezet (op basis van de grote en het nog rustige tempo van het hartslagje). Ben nu dus 6+3 weken.
Had wel een hematoom (bloeduitstorting / blauwe plek) met gestold bloed in mijn baarmoeder. Dat kon volgens de VK geen kwaad, maar blijft toch een beetje malen in mijn hoofd...
3 jaar geleden
Ik had vanmorgen ook een positieve test in handen. Heb al een dochter die volgende week 1 jaar wordt.
3 jaar geleden
Waauw, super van jullie allemaal mama’s! Ik zou het niet kunnen denk ik. Ik zit nu soms al met de handen in het haar en dat met 1tje. Heb altijd gezegd dat ik 2 kinderen wil, maar ik twijfel nu toch ook wel vaak. Aangezien het nu al zo vermoeiend is. Dus een grote chapeau aan alle zwangere dames hier!
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Wauw, die schelen dan een jaartje straks ongeveer? Succes met de laatste lo ...
Ja qua uitgerekende datum gaan ze 1 jaar en 2 weken schelen. Onze zoon is iets vroeger geboren dus spannend vermoed ze tussen 1 jaar en 13m gaan schelen. De dochter is ook een cadeautje, maar ik kijk enorm naar uit om haar te ontmoeten. Al denk ik dat het heel pittig gaat zijn
3 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Gefeliciteerd allemaal 🥰 en wow, dan was je al heel snel weer zwanger of n ...
Ja, hij was krap 4 maanden toen we erachter kwamen dat hij grote broer wordt 😋