14 Reacties
2 jaar geleden
Nog niet zwanger maar wel gevaccineerd en ga volgende week mijn booster halen. Heb huisarts gevraagd voor advies.
Zal het ook best een stukje spannender vinden, vooral doordat ik ook in t onderwijs zit.
2 jaar geleden
Reactie op LenteKind84
Nog niet zwanger maar wel gevaccineerd en ga volgende week mijn booster hal ...
Ik ben 17 week zwanger 2 vaccinaties gehad en heb nu corona
2 jaar geleden
Reactie op Prisxkaspers22
Ik ben 17 week zwanger 2 vaccinaties gehad en heb nu corona
Ja het kan nog steeds dan. Hopelijk niet teveel last?!
Wel goed dat je gevaccineerd bent, je hoort vervelende verhalen.
2 jaar geleden
Reactie op Shmije
Ik was in week 6 positief.. 3 dagen mild ziek geweest, vergelijkbaar met ee ...
Oke fijn om te horen!!
2 jaar geleden
Ik ben niet gevaccineerd. Ben ik ook niet van plan. Ben nu 7 weken. Heb voor m'n zwangerschap geprobeerd het te krijgen dmv contact maar is nooit echt gelukt (kom sowieso door werk ook vaker mee in aanraking).
Ik zoek het nu uiteraard niet meer op.. maar mocht het zo zijn so be it. Ik heb dus geen ervaring om te delen.
Vriendinnetje van 36 weken wel zelfde . Ook niet gevaccineerd. Man en zoontje (1jaar) hadden het, zijzelf niet. Terwijl je dan toch 2 a 3 weken vol in aanraking ben. Man en kind waren verkouden, niet doodziek. Ook beide ongevaccineerd.
Het is heel relatief hoe mensen het ervaren/wat werkelijke verschijnselen zijn
2 jaar geleden
Directe info vanuit kinderziekenhuis: Er zijn al coronavarianten die door de placenta barrière heen gaan en de placenta dusdanig aan kunnen tasten dat deze niet meer functioneel wordt... alleen bij NIET gevaccineerde zwangeren! Bij gevaccineerden werden enkel wat littekens gevonden.
Als je je dan nog niet wilt vaccineren rondom de zwangerschap, dan zal je heus wel je eigen argumenten hiervoor hebben, maar ik ga dat risico en de overige risico's niet lopen en neem de booster
2 jaar geleden
Reactie op Natasja ennnnnn Romy
Directe info vanuit kinderziekenhuis: Er zijn al coronavarianten die door d ...
Ik vraag mij af of dit alleen bij niet gevaccineerde zwangeren zijn. Je krijgt een eiwit ingespoten en geen dood virus. Je eigen weerstand zal eerder een rol spelen lijkt mij.
2 jaar geleden
Hoi allemaal,
Graag geen (onjuiste) medische informatie delen zonder bronnen. Daarom heb ik ook een reactie verwijderd.
Groetjes,
Lindsey
2 jaar geleden
Reactie op LenteKind84
Nog niet zwanger maar wel gevaccineerd en ga volgende week mijn booster hal ...
Mag ik vragen wat jouw huisarts zei? Wij zijn ook bezig met zwanger worden en ik ben wel gevaccineerd, maar nog geen booster gehaald. Merk dat ik erg twijfel, omdat de eerdere vaccinatie wel effect had op mijn menstruatiecyclus. Ben ook van plan advies te vragen bij mijn huisarts, ben benieuwd wat de jouwe zei.
2 jaar geleden
Reactie op SabinaT
Mag ik vragen wat jouw huisarts zei? Wij zijn ook bezig met zwanger worden ...
Hoi, die van mij gaf aan dat ik ook voor de booster kon gaan. Deze heb ik vorige week gehaald. Ook als k dan misschien net 3 weken zwanger zou zijn, zou dat niet uitmaken..
Mijn buurvrouw was afgelopen jaar zwanger en heeft in haar zwangerschap vaccinatie gehaald (advies gynaecoloog). Het kind krijgt dan ook de anti-stoffen, net als bij de kinkhoest vaccinatie. Zou dus ook kunnen, mits je dat wilt.
Voor zo ver heb ik niet het idee dat mijn menstruatie echt is veranderd.
Succes!