Hoi iedereen..
Ik ben weer zwanger van ons 2e kindje, nog maar net dus nog heeeeeeel pril. Maar ik loop nu al tegen het vertellen aan, aan mijn broer en schoonzus die tevens mijn beste vriendin is. Zij zitten al 4 jaar in een traject en ze is nog nooit zwanger geweest. Ik weet hoe moeilijk ze het vinden dat iedereen om hun heen zwanger word en ook als ik het weer zou worden omdat we het hier wel over gehad hebben.. nou zegt ze zelf als je het weer bent.. app dan anders maar gewoon zodat we het even kunnen verwerken en dan kunnen herpakken. Maar ik dacht, is er geen andere manier om het te vertellen om het niet zo afgezaagd te houden en toch begripvol te zijn naar hun.. via een kaartje op de post oid? Wat vinden jullie.. ik denk dat zij zich ook schuldig voelen als ik het via een apje stuur omdat ik niet blij zou kunnen zijn om hun.. ze zijn heel begripvol en super lief en zijn ook erg blij met hun 1e neefje, maar ik snap het volkomen dat ze het moeten laten bezinken, en als we het face to face vertellen word het heel ongemakkelijk omdat ik ze dan in een situatie plaats waarbij ze wel blij “moeten” zijn op dat moment terwijl ik weet dat ze dat dan niet zijn…….. lastig