7 Reacties

6 jaar geleden

Wat fijn dat je dan nu zwanger bent en de echo er goed uit zag! Wij hebben 6 jaar moeten wachten op een zwangerschap. Vorige week zaterdag een positieve test (nog wel heel pril 4.3). Vrijdag de eerste echo. Zijn in 2014 begonnen met IUI zonder resultaat. 2015 gestart met ICSI. In 2017 zwanger maar was buitenbaarmoederlijk. Dit jaar gestart in België met ICSI met PGD met als resultaat van de eerste terugplaatsing zwanger. Nu hopen dat alles goed blijft gaan.

6 jaar geleden

Mijn partner had al kinderen van een vorige relatie en had zich laten steriliseren. In februari hebben we beslist van een hersteloperatie te laten uitvoeren, midden juni was de teleurstelling groot dat deze ingreep mislukt. Gelukkig konden we 1,5 week later al terecht bij Dr. Valkenburg in Hove. Mijn partner moest een TESE laten doen in de fertiliteitskliniek Life in Leuven. Midden juli kon ik starten met hormonen, 2 weken later de punctie en IVF, en 12 dagen nadien was ik zwanger.

6 jaar geleden

Reactie op EricaR

Wat fijn dat je dan nu zwanger bent en de echo er goed uit zag! Wij hebben ...
Gelukkig is het ook voor jullie gelukt, ik zal voor jullie mee duimen dat alles goed is met de echo.😃 Ik denk dat we nu wel beseffen hoe bijzonder het eigenlijk allemaal is en niet zo zelfsprekend zoals de meeste mensen denken

6 jaar geleden

Prachtige verhalen zeg!! Veel geluk allemaal💕✨🙏🏻 Hier bijna 2 jaar onderweg, heb een micro-prolactinoom wv medicatie, daardoor een cyclus als een zonnetje maar toch mocht het niet lukken. Nu 3 IUI pogingen gehad met Pregnyl, na de 2e poging zwanger maar een miskraam gekregen en nu de 3e poging weer zwanger!! Het voelt nog heel onwerkelijk: zwanger zijn. Had eerst wat klachtjes maar vandaag alleen erg moe 🤗. Zo bijzonder allemaal!!!

6 jaar geleden

Ik ben nieuw hier 😊 vandaag voor het eerst een positieve test sinds we 2 jaar geleden begonnen met proberen zwanger te worden. 1 jaar zelf geprobeerd maar kwam er achter dat ik vroeg de overgang in ga ( ben 36) dus daarna de medische molen ingegaan. 2x IUI en 2x IVF en eindelijk zwanger. Ik hoop dat dit een blijvertje is 🍀

6 jaar geleden

Hoi, Succes iedereen! Mijn man en ik hebben in 2017 een zoon gekregen uit ICSI-behandeling 2. Die zwangerschap had ik weinig fysieke klachten, maar ik durfde haast niet te geloven dat het helemaal goed kwam. Inmiddels is ons mannetje bijna 2 en we genieten al net zolang van hem (en ook wel eens iets minder). Nu hebben we cryo-terugplaatsingen gehad; laatste met medicijnen ondersteund en volgende week de eerste echo. Het is dus weer spannend, maar heeft wel heel wat minder moeite (en pijn) gekost doordat ik niet hoefde te spuiten en geen punctie hoefde ondergaan.

6 jaar geleden

Reactie op Amarja

Hoi, Succes iedereen! Mijn man en ik hebben in 2017 een zoon gekregen uit ...
Wat een herkenbaar verhaal! Wij hebben een dochtertje van bijna 2 uit de derde ICSI-behandeling. We zijn voor de derde poging uiteindelijk in Gent terecht gekomen. Nu de vierde cryo-terugplaatsing gehad en had maandag een positieve test in handen! Morgen nog bloedonderzoek, dat vind ik toch wel spannend ondanks de positieve test. Durf nog niet echt blij te zijn merk ik, maar ben er wel heel veel mee bezig in m’n hoofd.