7 Reacties
3 jaar geleden
Ja die dingen bedoel ik idd 馃槉 ons zoontje is niet heel stevig dus waarschijnlijk is dat hem echt nog te groot dit jaar 馃槙
3 jaar geleden
Ik zou continu bij mn kleintje blijven..zijn echt veel te jong om alleen bij water te gaan. Als ze met bandjes in t water vallen, gaan ze alsnog met hun gezicht t water in.
3 jaar geleden
Ik blijf er ook zeker weten bij, laat m鈥檔 kind echt niet alleen bij water spelen, maar die van ons is momenteel super snel dus het gaat mij meer om extra veiligheid en wat dan dus handig is..
3 jaar geleden
Dan zou ik op zoek gaan naar een zwemvestje voor deze leeftijd. Geen idee of dit veilig is.. Gewone bandjes zijn echt niet veilig. Je moet je bedenken dat de kleintjes nog topzwaar zijn...
Al blijf ik er bij dat het enige wat echt veilig is, is er continu bij blijven. En ja ze zijn snel..maar ik sneller 馃槑
3 jaar geleden
Dan zou ik op zoek gaan naar een zwemvestje voor deze leeftijd. Geen idee o ...
Haha ja klopt! Ik blijf er ook zeker de hele tijd bij, alleen ben ik zelf vroeger bijna verdronken terwijl m鈥檔 ouders er gewoon bijstonden 馃槄 ze dachten dat ik op m鈥檔 vader afrende alleen nam ik een schijnbeweging zo het water in 馃槄 gelukkig kon m鈥檔 vader me aan 1 arm het water weer uit trekken, maar goed dat is wel een reden dat ik dus liever er de hele tijd bij ben en daarnaast ook iets van zwembandjes oid doe 馃槄
3 jaar geleden
Dan zou ik op zoek gaan naar een zwemvestje voor deze leeftijd. Geen idee o ...
Liever extra veiligheid dan te weinig 馃槉