34 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb precies het zelfde als jou maak me ook zorgen dus lees eventjes mee

3 jaar geleden

Ik ben nu 12 weken zwanger en heb tot nu toe nog geen enkel symptoom gekregen... heb echt helemaal nergens last van, vind ik toch ook een beetje gek soms 😫

3 jaar geleden

Ja hoor hier ook.. had al een extra echo ingepland maar toch afgezegd.. als je gaat googlen ga je zien dat dit toch wel heel vaak voor komt.. hier ook pas een echo op 07 oktober gepland.. i know the feeling.. ma dat meerderen dit door maken stelt me al iets gerust

3 jaar geleden

Ik had na de 10e week ook geen pijnlijke borsten meer, kreeg weer veel energie en misselijkheid werd steeds minder. Juist fijn ❤️ Nu ruim 13 weken en alles is helemaal in orde! Probeer je niet druk te maken, komt vast allemaal goed!❤️

3 jaar geleden

Hier 10 weken en 3 dagen. Heel erg misselijk met vlagen. Soms pijnlijke borsten en sinds gisteren ook nog bandenpijn

3 jaar geleden

Ik heb nu 2 weken al geen symptomen meer. Het maakt je inderdaad erg onzeker.. toch de 14e en 21e van deze maand een goede echo gehad. Ik ben morgen 9 weken.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde ik had overal last van misselijk, overgeven gevoelige borsten, opgeblazen gevoel krampjes.. en vanaf week 9 zakte het af sinds week 10 echt niets meer en voel me totaal niet meer zwanger.. zit nu op 11+1 en heb om 16:00 mijn termijn echo... dus beetje gespannen...

3 jaar geleden

Hier juist andersom ben nu 9 weken zwanger via IVF en nu hakt de misselijkheid er pas in .. ik heb een relatie met de wc pot🤮 tot 9 week nergens last van gehad allebei mijn echos waren tot nu toe helemaal goed.. in begin was ik onzeker over geen kwaaltjes en nu hang ik hele dag in de toilet

3 jaar geleden

Ja het maakt je zeker onzeker. Ik probeer ook niet veel te Google ofzo. Maar dan lees je hier verhalen dat het met 10 weken ook fout kan gaan en dan ga je toch zitten twijfelen

3 jaar geleden

Ik denk dat dit niks zegt over een gezonde zwangerschap, maak je niet te druk 😘 (ik weet heel makkelijk gezegd). Mocht je echt niet kunnen wachten tot de 5e kun je altijd nog een echo op eigen kosten laten maken

3 jaar geleden

Ik ben 11 weken en bijna 12weken ik heb ook al enkel tijd geen pijnlijke borsten en misselijkheid gaat langzamer voorbij gelukkig! Heb echo gehad en gelukkig is alles prima maak je geen zorge geniet van je momenten 🥰

3 jaar geleden

Ik ben nu 9+3, heb gelukkig de afgelopen tijd geen last meer van misselijkheid, wel nog van de vieze nasmaak en pijnlijke borsten. Ik hoor wel dat velen na de 10-12 wkn minder last krijgen van de kwaaltjes. Probeer je niet te veel zorgen te maken en genieten van deze periode! Stay positive ✨

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, maak me ergens ook zorgen, doordat ik mij minder zwanger voel. Ik heb dinsdag mijn termijn echo. Laten we elkaar bemoedigen en precies zoals anoooo___ zegt: geniet van de momenten!

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde! 11+2 en maandag termijn echo....

3 jaar geleden

Ja probeer te genieten en me gedachten ergens anders op te focussen maar dat werkt helaas niet altijd 🤭 ik blijf uitgaan van het positieve en dat ik 5okt gewoon een mooie echo heb

3 jaar geleden

Hier hetzelfde ik had overal last van misselijk, overgeven gevoelige borste ...
En Pukkie? Goeie echo?

3 jaar geleden

Hier ook morgen 10 weken. Vanaf maandag voel ik me heel goed. Nog wel moe en alleen misselijk als het tijd is om te eten. De verloskundige zei dat de piek rond de 8 weken ligt, dus vandaar dat het nu beter kan gaan. Ik heb maandag ons kindje nog zien bewegen en het hartje zien kloppen, dus ik probeer mij niet gek te maken. Het is een kans van 3% dat het nog fout kan gaan. Ik probeer daar zo min mogelijk aan te denken. 8 oktober de termijnecho en ik kan niet wachten..!

3 jaar geleden

Hallo, ook ik ben morgen 10 weken zwanger. Wij zijn afgelopen donderdag geweest en zagen onze bubba lekker bewegen en het hartje kloppen. Moet zeggen dat ik al 5 dagen geen symptomen hebt. Mijn energie heb ik weer terug en kan gewoon weer alles lekker doen. Wel lig ik indien ik geen middag dutje doe om half 9 op bed.

3 jaar geleden

Vorige week met 10 weken waren mijn klachten ook ineens een stuk minder en sommigen zelfs verdwenen! Nu een week verder (met afgelopen week een mooie echo achter de rug) zijn de klachten al weer in de milde vorm aan het terugkomen. Lang leve de hormonen laten we maar zeggen! Wachten tot 5 okt duurt lang, maar vertrouw op je lijf, probeer te ontspannen en vooral ook te genieten!

3 jaar geleden

Volgens mij kunnen symptomen weleens verdwijnen/minder worden en uiteindelijk weer heftiger worden. Ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was 😊 Wij zijn trouwens precies even ver. Vandaag precies 10 weken en ik ook 5 oktober de termijnecho! Ben jij ook uitgerekend op 24 april?