11 Reacties

3 jaar geleden

Ik veel minder maar heb wel 4 mk gehad.. morgen 12 weken en super goede termijn echo gehad hihi hoe was die van jou??

3 jaar geleden

Reactie op Priscillax

Ik veel minder maar heb wel 4 mk gehad.. morgen 12 weken en super goede ter ...
Ah super leuk , ja ik heb ook 2 goede echo’s gehad

3 jaar geleden

Idem vooral na de neklplooimeting en nipt nam bij mij de angst voor niet enkel miskraam maar ook de grootste onderzekerheid over de gezondheid van het kindje heel erg af. Vandaag 13 +2 🥰

3 jaar geleden

Hier ook. Gisteren mijn 12 weken echo gehad. Ben nu 12+2. Heeft wel wat twijfels weggehaald. De kleine was zeer beweeglijk en echo schuw. Alleen de rug mochten we zien 🤣 Nu nog de NIPT afwachten.

3 jaar geleden

Ja hier ook. Vorige week een mooie termijnecho gehad. Onze kleine was ook super beweeglijk. Nu 12+1 en maak mij inderdaad minder zorgen dan in het begin.

3 jaar geleden

Ik ben 10 weken en heb totaal geen angst eigenlijk.

3 jaar geleden

Ik ben vabdaag precies 12 weken 😁 maandag heb ik mijn termijn echo ! Dan kan ik eindelijk genieten 🥰

3 jaar geleden

Hiervoor een mk gehad, vond de eerste 12 week erg eng. Maar met 11,4 wk een goed echo gehad. Gelijk een stukje opluchting. Maar mijn ervaring is ook al voelt het nu minder spannend. Denk dat ik pas het meest relaxed ben, wanneer het kindje geboren is. Want dan kun je kijken hoe het met je kindje is en het ook zien. Had ik met onze dochter namelijk ook.

3 jaar geleden

Ik ook 12+1, maar nog wel even de nipt afwachten

3 jaar geleden

Vandaag 12 weken, en nu wachtend op de NIPT uitslag. Toch wel spannend merk ik.

3 jaar geleden

12+2 en nog in spanning aan het afwachten op de nipt resultaten. Als die ook goed zijn kan ik er echt van gaan genieten 😊. En dan op 7 oktober de geslachtsbepaling echo.