11 Reacties
5 jaar geleden
Jeetje meid, wat ontzettend heftig voor je.. Misschien is het een idee om een professional in te schakelen die hier objectief in mee kan denken en jullie kan helpen. Hopelijk neem je geen overhaaste beslissingen in het belang van anderen. Jouw gevoel bij je kindje zegt genoeg lijkt me ❤️ anderen kunnen en mogen jou niet dwingen een keuze te maken waar je niet achter staat. Veel succes en sterkte ❤️
5 jaar geleden
Sorry hoor, maar ik zou die vent lekker laten stikken! Als je zwanger raakt zijn er 2 schuldig, dus als hij je er nu zo mee laat zitten en jouw keuze totaal niet respecteert + zijn familie tegen je opzet (zo klinkt het iig) dan zou ik hem lekker in de stront laten zakken en samen met je kindje opnieuw beginnen.
5 jaar geleden
Wat een ontzettend lastige situatie voor jou! Als jij het kindje wil houden dan moet je dat doen, met of zonder hem. Het lijkt me onmenselijk om te aborteren als je er niet achter staat. Met 17 weken aborteren is nogal wat....
Heb je het nu pas aan hem verteld? En wil hij nooit kinderen met je en heb je zelf al kinderen? Als er een kinderwens is bij jou en het is zo duidelijk dat hij die wens niet heeft, dan zou ik sowieso voor je eigen geluk kiezen want een kinderwens wis je niet zomaar even uit. Kies voor jouw eigen geluk, hoe moeilijk dat ook is.
5 jaar geleden
Hoe staat jouw eigen familie hierin? Kan je steun bij hen zoeken, of bij vriendinnen? Deel je zorgen met je naasten, mensen die je vertrouwd. Zij kunnen meedenken en je steunen. Take care lieverd, hier heb je iig steun van vele mede-zwangeren!!❤️❤️❤️
5 jaar geleden
Zou direct weg gaan bij hem, hij is jou en je kindje niet waard, tenminste dat is wat ik zou hebben gedaan😅
En vooral naar je eigen gevoel luisteren want achteraf krijg je spijt als je naar anderen luistert🌹
5 jaar geleden
Wat ontzettend naar dat je te doen hebt met zo een vent. Maar ik denk dat dit wel heel wat over hem zegt. Wellicht was het beter als hij zijn ware aard eerder had getoond. Maar liever laat dan nooit i guess. Kies a.u.b. voor jezelf! Want dit maakt jou overduidelijk ongelukkig en wie weet word het gevoel straks erger. Zou ontzettend jammer zijn als je nog altijd met zulke opmerkingen te maken hebt, als jullie kindje geboren is. Heel veel sterkte!
5 jaar geleden
Praat aub met je huisdokter. Je mag je nooit laten opdwingen om een abortus te laten doen.. ziek dat ze jou zelfs verplichten (terwijl hij hier zelf schuld aan heeft!) Ik lees dat jij de baby juist heel graag wil. Ik ben bang dat als je luistert, je in een depressie gaat vallen.😔
5 jaar geleden
Waaaaauw dat is erg ! Wat ge ook doet.. blijf AUB niét bij zo een persoon. Dit is niét normaal !! Laat u niet verplichten voor een abortus te plegen want als ge er niet achter staat gaat u dat uw hele leven achtervolgen. Bahhh wat een man
5 jaar geleden
Tijd om hem te verlaten zou ik zeggen. Ik begrijp uit je posts ook dat je islamitisch bent, dan zou hij daar toch helemaal tegen moeten zijn ook? Maar jij bent niet egoïstisch, hij is het. Ik zou meteen met hem breken en mijn eigen plan trekken.