Oh jongens het is feest! En dan niet in goede zin, mn fantastische slapertje is veranderd in een terrordreumes. Mama's met kindjes die nog geen dag hebben doorgeslapen, hoe doen jullie dat?? Diep respect!
Ik vermoed een slaapregessie, nml bijna 18 mnd - eten gaat ook niet meer zoals vanouds, driftbuien waar je u tegen zegt en gaat ondertussen met sprongetjes vooruit. Maar slapen.... ho maar. Gillen krijsen roepen, maar ook... zijn speen uit zijn bed gooien. Zonder dat ding (en er liggen er 4 in bed) slaapt. Hij. Niet.
We hebben alles al geprobeerd, terug geven en niets zeggen. Uit bed halen en weer even naar beneden, bij ons laten inslapen dan overleggen, naast hem in zinn eigen kamer liggen, de 1,3,5 methode en nu als laatste redmiddel de snooozz die we nog hadden liggen. Maar om hem nu dwingen te liggen vind ik ook zo wat, en dat is sochtends paniek omdat hij nergens heen kan. Maar al die andere opties is ook niets, aangezien het dan ruim 2 uur duurt voordat hij het opgeeft. Kind is inmiddels oververmoeid met maar een half uur slaap overdag en snachts krap 9 uur.
Iemand ervaring? Of nog beter, succesverhalen? Ik loop met een burnout en dit kan ik er eigenlijk niet bij hebben, ik jank de ogen uit mijn kop van vermoeidheid en het idee dat ik faal als mama.