20 Reacties
5 jaar geleden
Wat super naar dat je zoveel pijn hebt. Je zou naar een bekkenfysio kunnen gaan om te kijken of zij tips/tricks voor je heeft. Dat geeft mij wel wat verlichting ❤️
5 jaar geleden
Ik ben morgen 18 weken en heb ook bij draaibewegingen, maar ook stil zitten steken en een trekkend gevoel. Niet zo erg als jij denk ik, maar wel vervelend. Ik ga vanavond even een pittenzak erop leggen of even lang warm douchen om beetje te ontspannen denk ik. Jij sterkte!💕
5 jaar geleden
Reactie op MrsFlamingo
Wat super naar dat je zoveel pijn hebt. Je zou naar een bekkenfysio kunnen ...
Ja ik zit al bij de fysio😘helaas werken de oefeningen tijdelijk.. ik ga maar proberen om een kruik erop te leggen en extra rust momenten in te plannen gedurende de dag hopelijk werkt dat een beetje
5 jaar geleden
Jaaäaaa hor schat ik ook! De enigetroost is dat je tenminste zeker bent dat de baby groeit😉😆
5 jaar geleden
Reactie op melissavdx
Ja ik zit al bij de fysio😘helaas werken de oefeningen tijdelijk.. ik ga ma ...
Wat vervelend dat het maar tijdelijk is. Dan inderdaad echt hoe moeilijk ook, meer rust. Het is een duidelijk sigaal van je lichaam dat het teveel is ❤️
5 jaar geleden
Reactie op Deedee28
Heel herkenbaar. Ik ben 16+5 En vandaag een extra echo gekregen vanwege de ...
Paracetamol is helemaal veilig en kun je gewoon innemen ❤️
5 jaar geleden
Ik ook 18 week en vandaag zo veel pijn😭 ook heel moe sinds paar dagen. Jullie ook last van vermoeidheid
5 jaar geleden
Ikzelf ben bijna 20 weken zwanger en heb er sinds vorige week last van. Een warme douche helpt bij mij en een kruik of pittenzak er tegenaan houden. Vermoeidheid heb ik sinds dat ik weet dat ik zwanger heb al, dus dat is niet nieuw 😂🙈
5 jaar geleden
Ik nu 22 weken, en heb de hele dag al een vaag zeurend gevoel in mijn onderbuik, best vervelend en maak me ook meteen een beetje zorgen 🙈 niet fijn zeg! Hopelijk zijn joun pijntjes wat weg getrokken.
5 jaar geleden
Herkenbaar ik had het met 18 weken ook heel erg, ook heel erg laat van harde buiken. nu ben ik bijna 23 weken en het is wel minder geworden alleen na een drukke dag werken merk ik dat er meer spanning op mijn buik staat. Hopelijk gaat het bij jou en alle andere straks minder worden. Fijne zwangerschap 🤰
5 jaar geleden
Ja, met name de banden aan de voorkant van mijn buik (links en rechts van het midden)