7 Reacties
2 jaar geleden
Jaaaa dit hebben wij ook gehad ! Ons kindje is van 21 april. Bij die 18 maanden zit weer zo'n slaapregressie. Ik begreep op mijn werk (kinderdagverblijf) van een slaapcoach, dat ik hem niet iets te vroeg naar 1 slaapje gedaan heb. Wij hebben nu een rustmoment rond 16.30u ingelast. Even tv kijken, in bed rusten als ze dit wil (die van ons echt niet!), op schoot een boekje lezen, knuffelen en liedjes luisteren, even 10 a 15 minuten niks zeg maar.. wij brengen hem nu om 18.45u naar boven en 19.00u slapen en sinds dien is het weer hele nacht door en 6u wakker. Nog betijds, maar wel genoeg slaapuren❤️. Het heeft alles bij elkaar ongeveer een weekje geduurd.. hopelijk heb je er iets aan, maar je bent er zeker niet alleen in, helemaal herkenbaar!
2 jaar geleden
Reactie op Mammie91
Jaaaa dit hebben wij ook gehad ! Ons kindje is van 21 april. Bij die 18 maa ...
Ja hier heb ze smiddags ook zo’n momentje hoor! Deze week had ze ook buikgriep en de ik vermoed ook een kies die door komt. Hoelang slaapt jou kindje smiddags? Ik dacht steeds wakkertijden te lang maar ook als k die korter doe blijft ze zo schommelen😫
2 jaar geleden
Reactie op d-emelssa
Ja hier heb ze smiddags ook zo’n momentje hoor! Deze week had ze ook buikgr ...
Ja echt alles komt altijd tegelijk hé 😅. Wij hebben die weken ook laatst gehad. En als je er in zit denk je; Komt dit ooit nog goed!? 😂
Hij slaapt 1,5u. Hij heeft echt wel 2u nodig maar hij slaapt gewoon niet langer overdag.. hij gaat rond 12.15u / 12.30u naar bed en slaapt dan gelijk.
Heb ook wel eens gehoord van een Banaan geven voor ze de nacht in gaan? Veel eiwitten en koolhydraten waardoor ze lekker lang verzadigd zijn en het lijfje tot rust komt.. maar of dit werkt durf ik niet te zeggen, hij krijgt er wel eens 1 voor t slapen gaan maar dat is dan meer zijn toetje na het avondeten
2 jaar geleden
Reactie op Mammie91
Ja echt alles komt altijd tegelijk hé 😅. Wij hebben die weken ook laatst g ...
Ja hier slaapt ze smiddags ook altijd gelijk en slaapt 1,5/2u soms langer maar dan maak k rr wakker want merk dat ze dan ook weer eerder wakker word. Dus jou wakkertijd is in de ochtend langer als in de middag. Hier is ze ook nooit moe of laat dat niet zien
2 jaar geleden
Reactie op d-emelssa
Ja hier slaapt ze smiddags ook altijd gelijk en slaapt 1,5/2u soms langer m ...
Ja klopt. Hij wordt vaak rond 2u wakker, en dan om 16.30u rustmoment, op het kdv is dat zijn avondeten en daarna een boekje lezen. En thuis is het even tv kijken en knuffelen op schoot. Inslapen ect is hier nooit een probleem geweest. Alleen het vroege wakker worden. Hij heeft dan 11u geslapen wat volgens mij een soort van gemiddeld en prima is